Onko teidän mielestä liikaa ikäeroa?

• Viestiketjun aloittaja Juuuuuuh
  • Ensimmäinen viesti
"niin"
Kun puhutaan aikuisista ihmisistä niin ikä ei ole se oleellinen määrittelijä - ei ihmiselle eikä suhteelle. Jos homma pelittää niin hyvä, jos ei niin sitten ei.
:)
Mutta onko 21v. vielä aikuinen?
Itse olen 41 ja esikoinen 20v. Todella vaikeaa ajatella, että olisi mahdollista rakastua oman lapsen ikätoveriin, kyllä ne niin lapsellisia vielä ovat.

[QUOTE="muumi";24814501]On! Huh... mitä 21 v nainen näkee tuon ikäisessä miehessä. Isähahmon??[/QUOTE]

Tämä on jännä oletus, johon aina joskus törmää.
Jää miettimään, että onko niin olettavalla itsellään vain omanikäisiään ystäviä ja edustavatko kaikki itseä vanhemmat hänelle "isää" tai "äitiä" ja kaikki itseä nuoremmat "lasta".

En tunne ihmisiä, joihin alkuperäisessä viestissä viitaattiin joten en osaa sanoa, mitä toisissaan näkevät. Mutta ihan ekana en kuitenkaan kuvittelisi, että parisuhteen alkavat tavoittelevat jotain insestistä...
Eli eiköhän ole niin, että näkee miehessään kumppanin, rakastajan, hyvä ystävän jne.

Mitä muuten SINÄ näet miehessäsi?
:)

[QUOTE="niin";24814510]Mutta onko 21v. vielä aikuinen?
Itse olen 41 ja esikoinen 20v. Todella vaikeaa ajatella, että olisi mahdollista rakastua oman lapsen ikätoveriin, kyllä ne niin lapsellisia vielä ovat.[/QUOTE]

Osa 21-vuotiaista on aikuisia, osa ei.
Sama pätee 31-vuotiaisiinkin.

mulle olis.. nimittäin mun isä on mua 20v vanhempi ja tossa tapauksessa jos olisin 21v niin mun mies olis vanhempi kuin mun isä ja eikä isäkään sitä hyvällä katsois...

en mäkään katsois jos mun isällä olis mua nuorempi tyttöystävä. ( onneks on naimisis mun äidin kans :D )

no jaa
Riippuu vähän...

Tuossa ap:n tilanteessa mihellä voisi olla naisystävänsä ikäsiä lapsia, jolloin ikäeroa mun mielestä kyllä olis liikaa. Olis jollain tapaa kornia, että aikuisten lasten äitipuoli olisi samanikäinen tai jopa kenties nuorempi kuin isän lapset on... :D

Jos taas kyse lapsettomasta miehestä, niin ehkä sitten... Riippuu niin ihmisestä. Mutta jossain vaiheessa ikäero kyllä varmasti voisi olla rasite, esim sitten kun toinen on 50 ja toinen jo 70...

"vieras"
Riippuu vähän...

Tuossa ap:n tilanteessa mihellä voisi olla naisystävänsä ikäsiä lapsia, jolloin ikäeroa mun mielestä kyllä olis liikaa. Olis jollain tapaa kornia, että aikuisten lasten äitipuoli olisi samanikäinen tai jopa kenties nuorempi kuin isän lapset on... :D

Jos taas kyse lapsettomasta miehestä, niin ehkä sitten... Riippuu niin ihmisestä. Mutta jossain vaiheessa ikäero kyllä varmasti voisi olla rasite, esim sitten kun toinen on 50 ja toinen jo 70...
Minun isäni uusi anoppi on samanikäinen kuin minä...että sellaista sattuu. Juu, myönnän, että olen hieman varautunut tämän liiton suhteen. Toivottavasti epäluuloni ovat turhia.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24814675]Minun isäni uusi anoppi on samanikäinen kuin minä...että sellaista sattuu. Juu, myönnän, että olen hieman varautunut tämän liiton suhteen. Toivottavasti epäluuloni ovat turhia.[/QUOTE]

Jatkan vielä, että en ajattele isäni vaimoa äitipuolenani, tuskin hänkään näkee minussa (oman äitinsä ikäisessä) tytärpuolensa :D
Ja isäni on siis 3 vuotta nuorempi, kuin vaimonsa isoisä...

"vieras"
Ei ole liikaa. Minulla ja miehellä vuosi enemmän ikäeroa, aloitettiin seurustelemaan kun olin 22, ollaan oltu yhdessä 11 vuotta. Ja mies on aina urheillut paljon ja pitänyt itsestään huolta niin hyvin toimii homma makuuhuoneen puolellakin :D

Yhteistyössä