Onko teidän mielestä liikaa ikäeroa?

• Viestiketjun aloittaja Juuuuuuh
  • Ensimmäinen viesti
"mama"
ei tuossa kohtaa mutta jos ajattelee 20 vuotta eteenpäin niin sitä olis itse nainen parhaassa iässä kun taas mies yli kuuskymppinen jolla ei taida enää ottaa eteen niin siinäpä sitten olet joko ilman seksiä taikka sitten käyt vieraissa tai vaihdat nuorempaan. no juu on parisuhteessa toki muutakin kuin seksi...

"Anna"
Ei mun mielestä.

Minä olin 19-vuotias un tapasin mieheni joka oli tuolloin 40.Nyt olemmen olleet yhdessä yli kymmenen vuotta ja ihan onnellisia ollaan. Ei se ikä arjessa näy.

"akka"
Mun mielestä on liikaa.Pelkästään jo seksielämän takia,nelikymppinen nainen alkaa olla aktiivisimmillaan kun taas yli kuuskymppinen mies on seksihommat jo lopettamaan päin.

JONSERED Karhunkantaja
Jos kemiat kohtaavat, ei ikä ole kuin numeroita.

Ja ei kai kukaan ole niin laskelmoiva ja kylmä, että tekee suunnitelmia 20 vuotta eteenpäin ihmissuhteissaan? Rakkaus kestää juuri sen ajan, kuin kestää ja se pitää ottaa riemuiten vastaan.

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="akka";24814301]Mun mielestä on liikaa.Pelkästään jo seksielämän takia,nelikymppinen nainen alkaa olla aktiivisimmillaan kun taas yli kuuskymppinen mies on seksihommat jo lopettamaan päin.[/QUOTE]

Käsittääkseni urbaanilegendaa. 70-vuotiaalla miehellä on muistaakseni hormonitasot samaa luokkaa, kuin 40-vuotiaalla miehellä. Ja eiköhän kuitenkin kyseessä ole aina yksilö, ei "miehet" tai "naiset" kollektiivisesti.

Kai se on ihan jokaisen oma valinta mut mun mielestä on liikaa. Ei se ehkä tunnu ihan heti mut kun ollaan vanhempia niin kyllä se 20 vuotta alkaa näkyä miehessä kun nainen on vielä aika hyvässä "kunnossa". Ainakin mun silmään 70 ja 50 vuotiailla on aika iso ero ulkonäöllisesti.

Yhteistyössä