onko tautuoinnit kiellettyjä hoitoalalla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi jessus, ootko pälli? ei ole kiellettyjä, tietty on plussaa jos ne eivät ole näkyvissä, mutta mullakin ranteessa, eikä kyllä ole tähän saakke estäny millään lailla töiden saantia.

Eipä ole ainakaan mun työn saantia haitannu,tosin oma tatskani on selässä :P Ja mitäpä niistä haittaa olis. Lävistykset on asia erikseen, varsinkin naamassa olevat.

[QUOTE="TaiGina";23095660]Eipä ole ainakaan mun työn saantia haitannu,tosin oma tatskani on selässä :P Ja mitäpä niistä haittaa olis. Lävistykset on asia erikseen, varsinkin naamassa olevat.[/QUOTE]

hyvin monessa erilaisessa paikassa olen työskennellyt,(vanhustenhoidosta erikoissairaanhoitoon), enkä missään ole joutunut poistamaan korua työpäivän ajaksi (leuassa siis). olen erikseen aina kysynyt asiasta, ja on aina sanottu että ei haittaa. eihän se ole edes hygieniariski.

[QUOTE="vieras";23095697]hyvin monessa erilaisessa paikassa olen työskennellyt,(vanhustenhoidosta erikoissairaanhoitoon), enkä missään ole joutunut poistamaan korua työpäivän ajaksi (leuassa siis). olen erikseen aina kysynyt asiasta, ja on aina sanottu että ei haittaa. eihän se ole edes hygieniariski.[/QUOTE]

Joo tuokin on totta. On meilläkin pari työntekijää ollut,joilla lävistyksiä on ollut nenässä ja kulmassa, ehkä paremminkin meille on sanottu,ettei suositeltavaa lävistykset kasvoissa.

Yhteistyössä