Onko esim. hoitoalalla jotain sääntöjä tatuoinnin näkymisestä?

PatalaiskaVätys

Aktiivinen jäsen
27.04.2005
1 044
0
36
Tyhmä kysymys...

Oon menossa ottamaan tatskan olkavarteen. Hankaloittaakohan semmonen esim. työhönottoa hoitoalalla tai tuottaakohan muita ongelmia? Onko se sopivaa että tatuointi näkyy?
Mulla on kaikki muut tatskat piiloon saatavia, mutta haluaisin nyt näkyville tämän viimeisen.

ei mulla ainakaan haitaanut ja mulla on ranteessa ja olkavarressa joka näkyy jos t paita.
riippuu varmaan paikan omista säännöistä,
tatsat nykyään niin monella että se ei varmaan oo este enää.
varsinkin kun hoitoalalla muutenkin pula työntekijöistä.

Mä olen vanhainkodissa töissä ja voin kertoa että meillä on hyvin monta hoitajaa joilla on tatuointeja/lävistyksiä. Itelläni on tatuointi sellaisessa paikassa ettei se näy työvaatteissa, mutta on meillä jollain käsivarressa (näkyy jatkuvasti), nilkassa (näkyy kesällä ainakin lyhyissä hoitajan housuissa) ja yhdellä on ranteessa tatuointi.
Meille ainakin pääsee töihin oli tatuointeja tai ei, en tiedä onko muualla sitten tiukempi syyni?

Olkapäästä alaspäin juu, siihen kyynärpäähän asti. Nyt oon sellasessa paikassa töissä, jossa paita on pitkähihainen, mut eikö sairaalassa vaikka oo paidoissa tai takeissa lyhkäset hihat? Saahan sinne kyllä pitkähihaisen alle...

Yhteistyössä