V
vieras
Vieras
Oltiin lasten 1½ ja 3v kanssa tänään kirppiksellä. Kun tuli pöytä jonka antia halusin enemmän katsoa,annoin pienemmälle rattaisiin käteen jotain lelua tms katsottavaa siksi aikaa kun itse pengoin pöytää. Vanhempi lapsi etsi ja katsoi itse lähipöytien leluja. Noh, siihen tuli vanhempi nainen joka hetki sitten oli ollut kauempana hinnottelemassa omaa pöytäänsä. Kysyi lapsilta "onko äiti ostanut teille lelut?" Aattelin että on taas vaan joku vanha täti joka tykkää lirkuttaa lapsille ja mutisin jotain. Vaan tämä vähän korotti ääntään ja kysyi vähän suuttuneen oloisena "mitä, onko äiti ostanut teille leluja?" Mä sitten pöllähtäneenä sanoin että ei ole ostanut mutta annan katsella sen aikaa kun itsekin katson vaatteita. Tämä nainen sitte alkoi mamattaa ettei niitä leluja saisi ottaa ja kokeilla ellei osta. Että kirpputorin täti ei tykkää.
Siis mitä pahaa niille valmiiksi kuluneille leluille (en anna mitään kalliita, vaan esim pehmolelua tms halpaa ja pientä ) voi siinä tapahtua? Paasattuaan poistui jatkamaan hommiaan. Oliko kyseessä joku nipo vai onko tuo mun teko laiton ja kauhea?