A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Karoliina:Oltiin eilen autolla reissussa ja hain huoltikselta matkalla limsapullon. Itsella ei käteistä, joten otin miehen rahapussista 50euroa ja kas kummaa, ne loput jäi mun pussiin....Se on ihan vakiovitsi jo, ettei multa loppuja rahoja saa, kauheen kallista on aina mun ostokset =)
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Karoliina:Oltiin eilen autolla reissussa ja hain huoltikselta matkalla limsapullon. Itsella ei käteistä, joten otin miehen rahapussista 50euroa ja kas kummaa, ne loput jäi mun pussiin....Se on ihan vakiovitsi jo, ettei multa loppuja rahoja saa, kauheen kallista on aina mun ostokset =)
Täh????? Meillä ei tulis kuuloonkaan mennä toisen rahapussille. Minä en mee miehen eikä mies mun.
Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Karoliina:Oltiin eilen autolla reissussa ja hain huoltikselta matkalla limsapullon. Itsella ei käteistä, joten otin miehen rahapussista 50euroa ja kas kummaa, ne loput jäi mun pussiin....Se on ihan vakiovitsi jo, ettei multa loppuja rahoja saa, kauheen kallista on aina mun ostokset =)