Onko tämä väkivaltaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niina

Vieras
Kävin ex-miehen tykönä hänen oven takana juttelemassa hänelle,kun meillä on jutut kesken ja hän aukasi kämpän oven ja sanoi:mulle en halua jutella sun kans enään ikinä ja löi nokan edestä oven kiinni.
Jäin vielä 10min koputteleen ja huuteleen hänen oven taakse et nyt jutellaan jne..kuulin kun hän käveli kämpässä ja oli välioven takana kun huutelin häntä ja kohta hän aukasi oven ja sanoi mennäämpä ulos jutteleen.
No juteltiin siinä ja hän oli tosi pahalla päällä minulle,itse seisoin toisen ulko oven edessä en tahaleen muuten vain niin hän huusi minulle että mee pois mun edestä ja töni mut pois siitä ja ovasi niin lujaa olko oven että se kävi suoraan mun jalkaan että mustelma tuli,luulen että hän teki sen tahalleen minulle?
Kyllä hän jäi katsoon mua kun huusin ja kiroilin tuskasta siinä.
Musta tuntuu että hän vain nöyryytti mua kun huusin rapussa häntä postiluukusta.
Tää ei ole eka kerta kun hän töni mua,kerran hän löi oven väliin mun käden.

En tiedä onko väkivaltaa, mutta vaikka tämä onkin tylyä niin mun mielestä aika ansaittua. Ei kukaan normaali ihminen häiriköi tuolla tavoin oven takana. Ole iloinen ettei soittanut poliisia.

Sinä rikoit kotirauhaa. Toinen vaihtoehto olisi ollut soittaa paikalle poliisit, jotka olisivat teheet saman kuin miehesi eli vieneet väkisin ulos, jos puhe ei tehoa.

Tämä mun mies on viimeksi sanonut että häntä ei haittaa jos tulen hänelle jutteleen hänen luo ja hän on mustasukkaisena tollanen jääräpää.
Kerran hän huusi minulle samanlai kun olin ollut hänen yhden miespuolisen kaverin kanssa juttelemassa niin hän suuttui minulle ihan hirveesti.Viime talvena hän yritti ajaa mun päälle autolla kun olin lenkillä koirani kanssa niin hän oli sillonkin suuttunut kun oli nähnyt yhden miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Tämä mun mies on viimeksi sanonut että häntä ei haittaa jos tulen hänelle jutteleen hänen luo ja hän on mustasukkaisena tollanen jääräpää.
Kerran hän huusi minulle samanlai kun olin ollut hänen yhden miespuolisen kaverin kanssa juttelemassa niin hän suuttui minulle ihan hirveesti.Viime talvena hän yritti ajaa mun päälle autolla kun olin lenkillä koirani kanssa niin hän oli sillonkin suuttunut kun oli nähnyt yhden miehen kanssa.

Inhottava mies, mutta tuo ei muuta sitä tosiasiaa,että mies ei nyt halunnu siun kanssa jutella
Siun olis ite pitänyt tajuta siitä lähteä, eikä jäädä huutelemaan :xmas:

Suomen laki kieltää omankädenoikeuden. Eli et voi maksaa takaisin miehesi tekoa tekemällä itse saman teon. Olisit soittanut aikoinaan poliisit.

Miksi sinä jäit sinne huuteleen oven taakse? Ellei toinen halua jutella sun kanssa niin anna olla. Tai pura tunteesi vaikka kirjeeseen, jonka lähetätä hänelle. Tuskinpa sitä suoraan roskiin kuitenkaan heittää.

- sanoi:mulle en halua jutella sun kans

- Jäin vielä 10min koputteleen ja huuteleen hänen oven taakse

- Musta tuntuu että hän vain nöyryytti mua kun huusin rapussa häntä postiluukusta.

Noihin ylläoleviin kohtiin viitaten, mun mielestä se olit sinä joka nöyryytit itseäs. Ja siinä sivussa eksääs, mua ainakin hävettäis aivan helvetisti jos mun eksäni roikkuis rappukäytävässä kymmenen minuuttia koputtelemassa ja huutamassa postiluukusta, oispa naapureilla hauskaa. En kyllä yhtään ihmettele jos oli kiukkunen kun oli pakko tulla saamaan sut lähteen sieltä.

Mitä sä ihan oikeasti ajattelit, että jos huutelet sieltä postiluukusta 10 min niin se tulee aurinkoisesti jatkaan sun kanssa juttelua?

Yhteistyössä