Onko tämä tosiaan näin (risteilystä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
Aika outoa kun mä en vikinglinen-sivujen mukaan kävisi
holhoojaksi 16-vuotiaalle siskolleni, mutta äitini sisarukset esim. käy, mikähän tässä on ajatus ja pitääkö sisko jättää nyt maihin, kun piti tulla meidän mukaan.
Meitä siis minä ja mies (30v ja 40v) ja lapset, siskoni piti tulla mukaan.

eipä tullut mieleenkään eka etten kävisi.. aika ylläri

tällee siellä lukee

"Kuka voi toimia holhoojana yksittäisille henkilöille, jotka eivät täytä ikärajavaatimuksia?
Vanhemmat, holhooja (myös äiti- ja isäpuoli)
Isovanhemmat
Vanhempien sisarukset (täti, setä, eno), paitsi Cinderellan risteilyillä Tukholma-Maarianhamina

Lasten ja nuorten toverit mukana matkalla?
Kun omat vanhemmat (isä/äiti), holhooja (myös äiti-/isäpuoli) tai isovanhemmat ovat mukana matkalla, yhteensä kolme lasten toveria saa matkustaa perheen mukana."

Alkuperäinen kirjoittaja emmaliini:
siis kyllä käyt??!!mä oon tullu 14v.siskoni kanssa monta kertaa laivalla tosta yli ja mulla on ollu mukana olmat lapset ja se ikää mulla nyt 27v.

Eri asia reittimatkoilla ja risteilyillä.. Reittimatkoilla matkustetaan tarpeesta ja risteilyillä on hiukan eri tarkoitus ja valitettavasti myös käyttäytymismalli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja emmaliini:
siis kyllä käyt??!!mä oon tullu 14v.siskoni kanssa monta kertaa laivalla tosta yli ja mulla on ollu mukana olmat lapset ja se ikää mulla nyt 27v.

Eri asia reittimatkoilla ja risteilyillä.. Reittimatkoilla matkustetaan tarpeesta ja risteilyillä on hiukan eri tarkoitus ja valitettavasti myös käyttäytymismalli.

niinpä muuten onki!!kiitos oikaisusta

Kyllä mä olen ollut veljeni holhoojana. Tosin vanhempien on pitänyt allekirjoittaa lupalappu ja itseni sellainen lappu, jolla lupaan ottaa veljestäni vastuun risteilyn aikana.
Tämä siis Tallinkilla.

Yhteistyössä