Onko tämä oikeasti näin raskasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yliajettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yliajettu

Uusi jäsen
06.09.2010
1
0
1
Kaksi ja puoli vuotta uusperhe-elämää takana. Yhteinen lapsikin on olemassa eli olemme kolmilapsinen - nelilapsinen ( silloin kun oma tytär on käymässä ) "suurperhe" ja kaikki asiat ovat muuten kunnossa paitsi puolisoni ex ja hänen sukunsa tuntuvat tekevän kaikkensa asioiden vaikeuttamiseksi.
Es. tapaamiset, oikeus on määrännyt selvät ajat, mutta ne eivät tietenkään ole sopineet. On ollut useita peruutuksia, tyyliin ilmoitetaan perjantaina puolenpäivän maissa että nyt ei tämä viikonloppu käykkään ja vaaditaan lapsia seuraavaksi viikonlopuksi, tai että kun on sovittu lomaviikko ja me olisimme olleet lähdossä matkalle niin perutaan koko homma kun jostain on saatu tietää että olemme menossa reissuun tms.
Sovitut yhteydenpidot lapsiin eivät myöskään toteudu. Mitään tietoja siitä mitä lapsille on tapahtunut tai miten he voivat ei kulkeudu meille, tänäkin kesänä melkein joka reissun jälkeen jompaa kumpaa lasta on pitänyt käyttää lääkärissä kun ovat kotiutuneet.
Eli vieläkään me emme voi suunnitella elämää kunnolla eteenpäin. Vaikka nämä isän tapaamiset ovat tuettuja ( lasten isovanhempien luona ) niin silti asiat eivät toimi.

Lasten vaihdot pitää tehdä valvottuina koska emme voi olla varmoja lasten tai omasta turvallisuudesta. Tämän linkin http://bit.ly/bBADcN pieni pätkä valvontakamerakuvaa siitä mitä pahimmillaan on tapahtunut.

Itse olen kuulema heti saatanasta seuraava ja ette voi uskoa mitä ihmeellisimpiä valheita ja väittämiä olen saanut itsestäni kuulla. Myöskin uhkaukset ovat olleet "normi" meininkiä.

Onko kenelläkään kokemusta kuinka kauan ihmiset jaksavat tuollaista kiusantekoa, vai loppuuko se koskaan?

Yhteistyössä