Onko tämä "normaalia"? Lapset vie multa energian ihan hetkessä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilottu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilottu

Vieras
Siis tarkoitan sitä, että lapset ovat hyvin energisiä itse. Heräävät aikaisin, ovat vilkkaita. Mä oon huomannut, että jos lapset on esim olleet päivän hoidossa ja mä koulussa, niin multa häviää aivan kaikki energia ensimmäisen kotona vietetyn tunnin aikana jo. Oon ihan poikki jo sellaisesta.

Kun musta itsestä tuntuu, että ei tää voi olla normaalia. Mitään fyysistä sairautta mulla ei ole. Tänään lapset oli hoidossa klo 9-15, ja mä tein sillä aikaa kouluhommia + luin tenttiin täällä kotona. Hain lapset kotiin, ja olivat tässä tunnin ennen kuin lähtivät isänsä kanssa mummolaan visiitille. Mä oon niin poikki, että mua sattuu joka paikkaan, ja ihan voimaton olo.

Ne on kyllä vilkkaita, mutta silti, ei kai nyt näin nopeasti pitäis kuluttaa mun energioita? Sama juttu jo aamulla. Kun sain hoidettua aamuhommat ja vietyä lapset hoitoon ja tultua takaisin kotiin, olin aivan rätti. Hetki yksin niin palaudun, ja päivä meni ihan virkeästi, sain tehtyä tarvittavat työt ja luettua hyvin, oli ihan skarppi olo. Mutta se hävis alle tunnissa siitä kun hain lapset. Onko tää vaan jotain uupumusta vai mitä? :( :(

Oon huomannu ihan saman. Ihan poikki kun olen saanut lapset haettua päiväkodista. Vielä ennen lasten hakua saatan tuntea itseni reippaaksi, mutta kun kotiin päästään niin kaikki energia on imetty musta. Meillä kyllä se päiväkodista haku on aikamoista taistelua- melkein joka päivä ainakin toinen lapsista kiukuttelee ja nyt pitää kurakeleillä suihkutella lasten kurikset yms. hakutilanteessa.

Yhteistyössä