Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En välttämättä puhuisi miehen itsekkyydestäkään.Kaikki me halutaan seksiltä jotain tiettyjä ja miehesi on sattumoisin tykästynyt suuseksiin.Sinä et myöskään ole joustamaton,koska sulla on nimenomaan ne samat mieltymykset seksin suhteen,eli haluat osasi.Ongelma tuo todella on.Etenkin jos miehesi ei ymmärrä,että haluatte eri asioita ja hän ei tyydytä sinua ihan täysin.Tää tarkoittaa siis sitä,että hän ei ymmärrä sinun tarpeistasi kovinkaan paljoa.Mä en osais tuohon sanoa mitään jos kerran se ikuinen puhuminen ei tehoa.Auttaisko jos vaan kieltäydyt siitä suuseksistä?Josko mies sitten avaisi ne korvansa ja älynsä myös sun tarpeille..?
toisaalta itse olen aika kyltymätön ja haluaisin seksiä todella usein, miehelle joka toinen päivä riittää ja "välipäivinä" hänelle kelpaisi silloin tällöin suihinotto.. olen nykyisin kieltäynyt suuseksistä eikä hän ole siitä suuttunut, ihmettelee vain, mutta olen perustellut sitä sillä, että "enhän minäkään saa mitään".. täytyy vielä yrittää keskustella asiasta, mutta kiitos teille mielipiteistä!