Onko tämä mekkouimapuku tätimäinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rannalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rannalle

Vieras
NetAnttila - S.P.A. naisten mekkouimapuku | Uima-asut

No taitaa kaikki mekkouimapuvut olla tätimäisiä, ei siitä mihinkään pääse. Olen reilusti ylipainoinen, laihdutus kuitenkin menossa, mutta en mä normaalipainoiseksi itseäni saa viidessä kuukaudessa. Elokuussa siis menemme viikoksi ulkomaille ja siellä sitten rannalle. Mä haluaisin kuitenkin jonkun peittävämmän asun kuin tavallinen uimapuku. Bikinejä en päälleni laittaisi edes normaalipainoisena.

Toinen vaihtoehto voisi tietenkin olla tämä.
NetAnttila - S.P.A. naisten tankisetti | Uima-asut

Sitten olisi nämäkin. Mietin vain, että onko nuo liian avonaisia. Isot rinnat kun korostuu niin helposti.
http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/uima-asut/emil---ida-naisten-mekkouimapuku-6915649

http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/uima-asut/emil---ida-naisten-tankkinisetti-6915482

[QUOTE="a p";30679615]Sitten olisi nämäkin. Mietin vain, että onko nuo liian avonaisia. Isot rinnat kun korostuu niin helposti.
NetAnttila - Naisten mekkouimapuku Jääpuikko | Uima-asut

NetAnttila - Naisten tankkinisetti Jääpuikko | Uima-asut[/QUOTE]

Nämä on aika hirveitä. Samoin aloituksen viimeinen!!

Aloituksen eka on ihan OK. Siinä tätimäisyyttä tuo se valko/musta läikikäs narunpätkä: jos sen saisi revittyä pois niin itse mekkouimapuku olisi aika neutraali, eikä mitenkään erityisen tätimäinen.

Ei ole. Lievän ylipainon saattaa kivasti peittää. Mulla on ylipainoa ja en käyttäs tuota. Saatta tehdä niin että näyttää isommalta mitä on.

Mutta hei, ihan tavallisessakin uimapuvussa ylipainoinen näyttää ylipainoiselta. :)

Mulla on tommonen mekkouikkari, koska mun ongelmakohta on vatsa. Painoindeksi alle 25, mutta vatsalle se kaikki ylimääräinen on kertynyt plus rectus diastaasi, joten oon tosi tyytyväinen, että tuollaisen uikkarin löysin. :)

[QUOTE="nanna";30679627]Mutta hei, ihan tavallisessakin uimapuvussa ylipainoinen näyttää ylipainoiselta. :)

Mulla on tommonen mekkouikkari, koska mun ongelmakohta on vatsa. Painoindeksi alle 25, mutta vatsalle se kaikki ylimääräinen on kertynyt plus rectus diastaasi, joten oon tosi tyytyväinen, että tuollaisen uikkarin löysin. :)[/QUOTE]

Mutta en näytä isommalta mitä olen. Ostaa laadukkaamman uikkarin niin makkarat ei roiku pahasti. Ei ole paha painoindeksi sulla.

Mutta en näytä isommalta mitä olen. Ostaa laadukkaamman uikkarin niin makkarat ei roiku pahasti. Ei ole paha painoindeksi sulla.

Juu ei ole paha, mutta tuo vatsa on paha. :D Tosin sen kautta oon saattanut maailmaan viisi ihanaa ihmistä, joten yritän olla itselleni armollinen. Ei mun tarvi näyttää enää samalta kuin teininä, tosin olishan se kiva, että ei joka kuukausi kyseltäis, oonko taas raskaana. Toi uikkari ainakin mulla peittää mahan kivasti. (tai sitten vaan uskottelen itselleni :D )

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
[QUOTE="nanna";30679645]Juu ei ole paha, mutta tuo vatsa on paha. :D Tosin sen kautta oon saattanut maailmaan viisi ihanaa ihmistä, joten yritän olla itselleni armollinen. Ei mun tarvi näyttää enää samalta kuin teininä, tosin olishan se kiva, että ei joka kuukausi kyseltäis, oonko taas raskaana. Toi uikkari ainakin mulla peittää mahan kivasti. (tai sitten vaan uskottelen itselleni :D )[/QUOTE]

Jos vatsa pahasti roikkuu ja on haittaa niin kunnalisella saatetaan tehdä korjausleikkaus.
Yks työkaveri on hoikka ja vatsa jonkun verran roikkuu. Mun mielestä ei pahasti kuitenkaan. Joskus hän valittaa siitä.

kattele eri nettikaupoista- niitä tankini settejä on tosi kivoja, missä on myös laskoksia ja rypytyksiä ym. vatsan seudulla. kuoseilla mitkä ei ole tätimäisiä. itselleni vaikeinta on niistä löytää mallia johon tissit mahtuu- ja vieläpä niin että pysyisivät suosiolla siellä kupeissa.

Äh, olen niin kateellinen teille. Itsekin olen ylipainoinen (15kg liikaa, olen lyhyt tosin) ja en ole käyttänyt uimapukua noin viiteentoista vuoteen. Eli en ole myöskään uinut noin pitkään aikaan. Mieli tekisi, mutta ei kehtaa, eikä pysty. Ulkomaanmatkoilla olen aina ollut vaatteet päällä rannalla ja katsellut kun muut uivat :( Uimahallissa kävin viimeksi yläasteella pakotettuna ja silloinkin muut kiusasivat.

Jos vatsa pahasti roikkuu ja on haittaa niin kunnalisella saatetaan tehdä korjausleikkaus.
Yks työkaveri on hoikka ja vatsa jonkun verran roikkuu. Mun mielestä ei pahasti kuitenkaan. Joskus hän valittaa siitä.

Mä kävin viime kesänä kirurgin juttusilla, siis kunnallisella. Olis leikannut, mutta mä vielä toistaiseksi kieltäydyin koska toimenpide olis aika iso (haava tulis pystyyn tuosta rintalastan alta häpyluuhun asti ja sitten sinne sisään kursittais verkko tukemaan). Mua pelottaa kaikki toimenpiteet muutenkin, eli kun ihan pakkoa ei ole, niin en vielä suostunut. Mulla myös ikää vasta 30, joten en halua noi isoa operaatiota tässä vaiheessa, ja mistä sen tietää vaikka vielä haluttais miehen kanssa se iltatähti. ;) Mahdollisuus siis leikkaukseen on olemassa, mutta vielä en ainakaan siihen ole menossa. Fysioterapiassa oon käynyt, sehän ei diastaasia paranna, mutta saanut sieltä hyviä vinkkejä ja neuvoja keskivartalon lihasten jumppaamiseen jne.

• Tykkää
Mulla on ylipainoa 20-30 kiloa ja ihan rohkeasti käyn uimassa- rannalla kieltämättä ahdistaa. Musta bikinit on melkein paremman näköiset päällä kuin kokouimapuku saati joku hameviritelmä. Näytän joltain kuoreen tungetulta makkaralta. Bikinit toki paljastaa ihan livenä ne makkarat, mutta näkyyhän ne sen uikkarin kanssakin, tosin verhoiltuna versiona...

[QUOTE="harmi";30679681]Äh, olen niin kateellinen teille. Itsekin olen ylipainoinen (15kg liikaa, olen lyhyt tosin) ja en ole käyttänyt uimapukua noin viiteentoista vuoteen. Eli en ole myöskään uinut noin pitkään aikaan. Mieli tekisi, mutta ei kehtaa, eikä pysty. Ulkomaanmatkoilla olen aina ollut vaatteet päällä rannalla ja katsellut kun muut uivat :( Uimahallissa kävin viimeksi yläasteella pakotettuna ja silloinkin muut kiusasivat.[/QUOTE]

No, on siellä muitakin ylipainoisia tai erikoisen näköisiä! Hanki kiva uikkari itsellesi ja eikun sekaan vaan :).

• Tykkää
no kuule hei, miekin ylipainoinen olen mut ostin sellasen mis tuo alaosassa oli tuo "mekko" mut yläosan valitsin sellasen topi/tankini bikinit niin ei ole ihan niin tätimäinen

Kylpylässä vasta näin jollain hame+bikiniyläosa-yhdistelmän joka oli minusta oikein onnistunut. Ja peittää sen alavatsan löysän ihon, jos ylävatsa on kuitenkin ok.
Itsellä halterneck-mallinen mekko ja se on minusta kyll nuorekkaampi kuin nuo kaksiolkaimiset. Ellokselta.
Prismassa sovitin vastikään yhtä uikkaria, ja siinä oli ainakin hyvä tuki rinnoille. Oisko ollu tuo.
http://www.prisma.fi/fi/prisma/actuelle-hameuimapuku

Uimiseen tuollaista helmauimapukua ei kannata hankkia. Se läpättää inhottavasti jalkoja vasten vedessä. Samaten märkänä se ei peittele mahaa, vaan paremminkin korostaa sitä :headwall:

Suosittelen sellaista uimapukua, missä on sivussa vähän viistoja leikkauksia ja sopiva rypytys etuosassa niihin viistoihin linjoihin. Ne peittää ja hämää paremmin sitä pullukkaa mahaa.

Minulla on tällainen kun olen lasten kanssa uimarannalla.. Saa rauhassa pyllistellä :D

http://www.ellos.fi/ellos-beachwear/mekkouimapuku/415187?N=1z141poZ1z141y6Z1z141o7&selArt=120028

..tosin kyllä tilasin ebaysta 9 eurolla posteineen.

Oma olemus ja asenne lähinnä tekee sen "täti-lookin" jos on tehdäkseen. En näe mitään tätimäistä noissa esimerkeissä? Olipa ylipainoinen tai ei niin tätimäiseksi itsensä saa epäsopivalla hiuksenleikkauksella ja vartalolleen epäsovilla vaatetuksella. Malleilla tai kuoseilla ei ole väliä, kunhan sopii itselle ja osaa kantaa rytkynsä ryhdikkäästi. :)
Minä ainakin olen myös täti, kiitos veljeni. Saan itseni puettua tantaksi jos niin haluan. No en halua. Siihen riittää melkein pistää hiukset kiinni nutturalle ja lasit päähän, kun vastaavasti hujautan letin auki ja piilarit päähän niin lopputulos on aivan eri samalla vaatetuksella.
Suoraan sanottuna tuo mekkouikkari peittää ylimääräisiä masulöllöjä? Jos niitä tarvitsee mielestään peittää.