Onko tämä kallis leiri teistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mirja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi halpa.. Meillä nuo vastaavat kuvataideleirit on maksanut min. 60 euroa. Tytär lähti viiden päivän ratsastusleirille, 420 euroa. Helevetin kallista, mutta tuon nyt ymmärtää.

No ei tosiaankaan ole kallis vaan HALPA! Mun poika on ollu kahdella viisi päivää kestävällä päiväleirillä ja toinen maksoi melkein 100e ja toinen 50€. Molemmissa on ollu lämmin ruoka tarjolla.

[QUOTE="poikia3";28621147]Meidänkään 4 tunnin leirillä (130 euroa) ei ollut edes ruokaa.[/QUOTE]

Saanko udella mikä leiri on ilman ruokaa tuon hintainen? Lätkäleiri?

[QUOTE="Vieras";28621200]Miksi pitää anopin kanssa kinata? Halpa leiri.[/QUOTE]

Anopin pitäisi kuljettaa lapsi kun sairauteni takia en pysty itse viemään.Hän piti tuota liian kalliina lapselle enkä jaksaisi alkaa kinamaan niin luultavasti jää leiri väliin.

[QUOTE="mirja";28621350]Anopin pitäisi kuljettaa lapsi kun sairauteni takia en pysty itse viemään.Hän piti tuota liian kalliina lapselle enkä jaksaisi alkaa kinamaan niin luultavasti jää leiri väliin.[/QUOTE]

Mitä ihmeen kinaamista tässä on ?? Ilmoitat lapsen leirille, maksat sen ja anopille tärkeä tieto on vain ja ainoastaan milloin leiri alkaa ja loppuu. Mitä ihmettä se anoppi sillä leirin hintatiedolla edes tekee..?? Saatis itten että mitä se sille kuuluu vaikka olisi maksanut 300 euroa??

[QUOTE="mirja";28621375]Kun vaan poikansa tienaa minun tulot 0€/kk niin siksi kuuluu hänelle.[/QUOTE]

No ei kyllä kuulu. Se leirin hinta kuluu vain sinulle ja miehellesi. Anopille kuuluu sitten se rupeaako hän kuskaamaan lasta vai ei. Voin ymmärtää että se kuskaaminen saattaa tuntua rasittavalta mutta sen voisi sitten sanoa suoraan eikä ruveta perustelemaan leirin hinnalla.

Onko miehelläsi mitään käsitystä siitä mitä lasten leirit ja harrastukset maksaa? Vai onko anoppi vaan nyt saanut poikansa puhuttua ympäri siinä että leiri on liian kallis (ja näin välttyy itse kuljetuksista kieltäytymisestä)...

[QUOTE="mirja";28621431]Tuskin pelkää kuskaamista koska käy meillä melkein joka päivä.Mies myötäilee aina ja joka asiassa anoppia.[/QUOTE]

Ärsyttävä tilanne, otan osaa... :(

Mutta joka tapauksessa miehesi on oletettavasti aikuinen ihminen ja hänen ja perheensä raha-asiat eivät kuulu äidilleen. Keksitkö muuten mitään syytä miksi anoppi olisi tuota leiriä vastaan, varsinkaan jos siis ette elä ihan kädestä suuhun ja lainaile vielä häneltä rahaa?

30€ ei todellakaan ole kallis, näin olettaen että tuohon kuitenkin on varaa eikä se ole ruuasta tai laskujen maksusta pois. Voithan pyytää miestäsi etsimään sitten halvemman leirin tilalle.

Ärsyttävä tilanne, otan osaa... :(

Mutta joka tapauksessa miehesi on oletettavasti aikuinen ihminen ja hänen ja perheensä raha-asiat eivät kuulu äidilleen. Keksitkö muuten mitään syytä miksi anoppi olisi tuota leiriä vastaan, varsinkaan jos siis ette elä ihan kädestä suuhun ja lainaile vielä häneltä rahaa?

30€ ei todellakaan ole kallis, näin olettaen että tuohon kuitenkin on varaa eikä se ole ruuasta tai laskujen maksusta pois. Voithan pyytää miestäsi etsimään sitten halvemman leirin tilalle.

liian kallis kuulemma anopin mukaan meidän lapselle jos olisin työelämässä leiri olisi ok.Ei lainailla rahaa itse maksetaan ruuat,asuntolainaa yms.

[QUOTE="mirja";28621487]liian kallis kuulemma anopin mukaan meidän lapselle jos olisin työelämässä leiri olisi ok.Ei lainailla rahaa itse maksetaan ruuat,asuntolainaa yms.[/QUOTE]

Mulle tulee mieleen, että anoppia jostain syystä ärsyttää, että hänen poikansa joutuu elättämään koko perheen kun miniä on vain kotona... En sano että näin on tai että anoppisi noin ajattelee oikeasti, mutta mieleen tulee...

Mä olin vuosia kotona, yhteisestä päätöksestä. Ja anoppia kyllä otti se välillä päähän, kunhänen poikansa joutuu raatamaan ja minä olen vain kotona... Ei auttanut vaikka mies sanoi monta kertaa, että tämä on meidän perheen päätös, eikä asia kuulu muille.

Yhteistyössä