Onko 300 -, € liian kallis hinta tv-tasosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Köyhä Ja Kyykyssä Ja TV
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Köyhä Ja Kyykyssä Ja TV

Vieras
Löysin vihdoinkin juuri sellaisen tv-tason kaupasta jota oonki aina hakenu. Tiesin sen heti kun osuu kohdalle ja katsoin sitä.
Nytten vaan tuo hinta mietityttää, kin yleensä ostan kaiken pienien tulojen vuoksi alesta tai läytettynä. Nyt mä tiedän, sen kuitenkin tuo asia jää vaivaan ja kaivelemaan mua, jos en ostakkaan tuota vaan jonku halvemman. Sitten mä mietin aina tv-tasoa katsellessa, että "ei, tää ei oo se "mun juttu", " jos ostan jonku toisen tason.

Mies vasn varmastikkin järkyttyy tosta hinnasta, kun sen mielestä tuo vanha ja reikänen on ihan sopivan hintanen ja hyvä.
Onko teistä liian kallis tuo hinta, liki 300 € euroa?

Jos kyseessä on siis pelkkä tv-taso eikä esim.kirjahylly tai vastaava tv-tasolla niin olis tuo miun kukkarolle aika kallis. Minkä merkkinen/mistä kaupasta, mitä materiaalia?

[QUOTE="Male";30432584]Jos sulla on varaa siihen niin ei se sitten ole liian kallis.
Köyhälle taas kaikki on kallista.[/QUOTE]

Mutta toisaalta taas; köyhän ei kantsi ostaa halpaa! Jos taso on just se, jonka tiedät haluavasi ja jota jaksat katsoa muutamat seuraavat vuodet, niin osta se! Säästele sitten jostain muusta mieluummin..

Yhteistyössä