Onko tämä hinta reimatecin haalarista hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostin itse välikausihaalarin 109 hintaan, haalaria käytettiin toisen haalarin ohella vain noin 10 kertaa, haalarissa ei ollut yhtään mitään käytönjälkeä. Ei mitään. Sain siitä huutiksessa tasan 50 €, kuntoluokitus hyvä.
SAinko hyvin vai huonosti?

Mulla on se ongelma, että en saa kilpailua huutoihin ja sit tuotteen hinta ei nouse ja välillä menee hävyttömän halvalla. Kerran kokeilin sitä kikkaa, että laitoin lähtöhinnaksi 1€ ilman hintavarauksia vauvanvaatepaketille. Paketin arvo oli ehkä noin 80 euroa, vaatteet olivat todella hyväkuntoisia. Maksoin 3,5 vielä että sain kohteen siihen ylös.
Ja yks huutaja tuli, sai paketin 2€:lla :O eli mä maksoin 1,5€ siitä, että pääsin eroon vaatteista....

[QUOTE="hmm";24576678]Kannattaa nostaa se kohde siihen näyteikkunaan ja maksaa siitä pari euroa. Lähtöhinnaksi sellainen mihin olet tyytyväinen, vaikka tulisi vain yksi huuto.[/QUOTE]

joo viisastuin tosta vauvapaketista kyllä ja olen tehny noin, paitsi ton reiman puvun kanssa nyt. jotenkin kuvittelin, että siihen tulee huutoja...mut ei.

[QUOTE="aloittaja";24576717]joo viisastuin tosta vauvapaketista kyllä ja olen tehny noin, paitsi ton reiman puvun kanssa nyt. jotenkin kuvittelin, että siihen tulee huutoja...mut ei.[/QUOTE]

Itse olen huomannut, että huutiksessa pstetaan nykyään eniten näiltä tyypeiltä, jotka pitää lastenvaateblgeja. Suosittelen kokeilemaan facebookin kirppareita, niitä käytän nykyään itse ja saan paljon paremmin kuin huutiksessa. :) Bamset, Hello Kityt, Reimatecit ja Ticketin menee kuumille kiville. :) Mulla on myös kerran käynyt yhden vauvanvaatepaketin kanssa noin, sain siitä muistaakseni 8€ ja kyllä harmitti!

Kyllä tuo mun mielestä on ihan hyvin käytetystä haalarista. Alkukesästä myydään paljon Reimatecia -50% alella ihan kaupassa, joten jos siihen vertaa niin ihan hyvin.

Itse ostan yleensä lapsille ulkovaatteet alennuksesta, joten jos huutiksesta huudan, niin kyllä se raja mullakin olisi tuossa myymässäsi haalarissa ollut 50-60e kohdalla.