Onko tämmönen enää normaalia edes, mua kun on koko päivän närästäny NIIN paljon, et meinasin oksentaa kaupassa, ja en kyenny hakee tyttöä päikästä, vaan piti soittaa miehelle, et tuo töistä tullessas se. Koko ylämaha on aivan kuin tulessa, ja rintakehää polttelee aivan raivona. Välillä tuntuu myös jossain tuolla tissien uumenissa polttelua?! :x Olen syöny pitkin päivää eri lääkkeitä, eikä mikään auta. Kokeiltu on myös jogurtti, jäätelö, vesi, hapollinen juoma, ja ei kun tuntuu vaan, ettei helpota ei mikään :'( Aivan karmea olo!! Onko koko loppu raskausaika tätä nyt?
Lisättäköön vielä, että en normaalissa olotilassa koskaan kärsi närästyksestä, ja tämä vaiva tulikin tutuksi vasta esikoisen loppuraskaudessa, mutta ei läheskään näin pahana :x
Ja joo, aamupäivällä on ollu myös mun aloittama ketju närästyksen ihanuudesta MN:llä.
Lisättäköön vielä, että en normaalissa olotilassa koskaan kärsi närästyksestä, ja tämä vaiva tulikin tutuksi vasta esikoisen loppuraskaudessa, mutta ei läheskään näin pahana :x
Ja joo, aamupäivällä on ollu myös mun aloittama ketju närästyksen ihanuudesta MN:llä.