ONKO TALLINNASSA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostoksille menossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostoksille menossa

Vieras
Siis onko Tallinnassa hyvää lastentarvikeliikettä? Ollaan sinne menossa ja olis kiva käydä kattelemassa, missä hinnoissa siellä esim. turvaistuimet on kun täällä ainakin maksavat maltaita! :headwall: Mielelläni tietty otan vastaan tietoa muistakin käymisenarvoisista kaupoista. :attn: Kannattaako sieltä yleensäkään ostaa mitään?! Toiset kun kehuu, toiset ei ostais millään. Onko tavarat samanlaatuisia kuin suomessa? Vaatteet oli ainakin ennen aika heikkoa tekoa... :kieh:

Tallinnassa lastentarvikeliikkeitä on mm. kaks karu beebimaailm, joka sijaitsee mm. Rocca Al Maren kauppakeskuksessa, sitten Beebikeskus (muistaakseni Pärnu Maanteella), Sitten Stokkan yläkerrassa on yksi liike ja myös Järve kauppakeskuksessa.

Itse olen ostanut mm. Brion vaunut Tallinnasta ja ovat siis ihan samanlaiset kuin Suomessakin. Olivat hiukan halvemmat kuin Suomessa. Tallinnassa myydään osittain samoja merkkejä kuin Suomessa, osittain eri merkkejä. Kannattaa käydä katsomassa, itse olen ainakin ollut tyytyväinen niihin tavaroihin mitä olen ostanut. Hintatasosta luulen, että ainakin osa tavaroista ei juurikaan ole halvempia kuin Suomessa.

Kannattaa hiukan katsoa, mitä ostaa. Usein esim. ne ihan halvimmat vaunut on heikkoa tekoa, eivätkä välttämättä menisi täällä turvatestauksista edes läpi. Myös varaosia voi olla mahdotonta saada tarvittaessa.

Toisaalta ihan hyviäkin tuotteita on tarjolla. Just samoja merkkejä kuin täällä, ja osin eri merkkejäkin. Siis uskaltaa ostaa, kun käyttää reilusti järkeä valinnassa.

Yhteistyössä