V
vieras
Vieras
ja kopioita ei kyllä kannata ostaa, ne menee kaamean näköisiksi ja hiostavat ihan hirveästi vaan.. epämukavat..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain :Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja viera:tytär haluaisi tuollaiset, mistä noita saa ja mitä maksaa?
Ihan normaaleista kenkäkaupoista. Mun jäljitelmät oli tarjouksessa jonkun kolmekymppiä, ne aidot Uggit maksaa jotain satasen pintaan.
Ne aidot Uggit maksaa kyllä lähempänä 200, tai vähän yli.. Ausseista tilaamalla saa halvemmalla.
Ei kannata tilata ausseista itse tyhmänä 2 vuotta sitten tilasin "erikoismallin" ja tuliat maksamaan pikkusen yli 300e kaikkineen tullimaksuineen, sensijaan briteistä kannattaa katsoa kun sieltä ei joudu maksamaan noita tulleja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja S:Siis ei voi olla totta etta Suomessa noita pidetaan edelleen muodikkaina? Nehan ovat olleet 7-vuotta sitten muodissa muualla ja nyt taydellisen out.
Alkuperäinen kirjoittaja S:Alkuperäinen kirjoittaja S:Siis ei voi olla totta etta Suomessa noita pidetaan edelleen muodikkaina? Nehan ovat olleet 7-vuotta sitten muodissa muualla ja nyt taydellisen out.
PEESI!
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja S:Alkuperäinen kirjoittaja S:Siis ei voi olla totta etta Suomessa noita pidetaan edelleen muodikkaina? Nehan ovat olleet 7-vuotta sitten muodissa muualla ja nyt taydellisen out.
PEESI!
Joo niin out, että Jenkeissä starat käyttää noita vielä ainakin ihan täydellä teholla...ja jos noille kengille on nyt kova kysyntä Euroopassa niin mahtavat olla tosiaan out.
Alkuperäinen kirjoittaja S:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja S:Alkuperäinen kirjoittaja S:Siis ei voi olla totta etta Suomessa noita pidetaan edelleen muodikkaina? Nehan ovat olleet 7-vuotta sitten muodissa muualla ja nyt taydellisen out.
PEESI!
Joo niin out, että Jenkeissä starat käyttää noita vielä ainakin ihan täydellä teholla...ja jos noille kengille on nyt kova kysyntä Euroopassa niin mahtavat olla tosiaan out.
Ole kiltti ja nayta kuva vuodelta 2009 jossa jollain muotitietoisella "staralla" on nuo jalassa.
Kysyntaa saattaa olla Brittien council house alueilla, ei todellakaan muualla.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja S:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja S:Alkuperäinen kirjoittaja S:Siis ei voi olla totta etta Suomessa noita pidetaan edelleen muodikkaina? Nehan ovat olleet 7-vuotta sitten muodissa muualla ja nyt taydellisen out.
PEESI!
Ole kiltti ja nayta kuva vuodelta 2009 jossa jollain muotitietoisella "staralla" on nuo jalassa.
Kysyntaa saattaa olla Brittien council house alueilla, ei todellakaan muualla.
No ei ollut kauaa sitten kun oli joku hollywood-stara jossain juorulehdessä lampsi noi Ugg:t jalassa...mutta jos nyt välttämättä haluat niin voin mä ruveta etsii niitä kuvia...menee vaan jonkun aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:Alkuperäinen kirjoittaja minä vain :Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja viera:tytär haluaisi tuollaiset, mistä noita saa ja mitä maksaa?
Ihan normaaleista kenkäkaupoista. Mun jäljitelmät oli tarjouksessa jonkun kolmekymppiä, ne aidot Uggit maksaa jotain satasen pintaan.
Ne aidot Uggit maksaa kyllä lähempänä 200, tai vähän yli.. Ausseista tilaamalla saa halvemmalla.
Ei kannata tilata ausseista itse tyhmänä 2 vuotta sitten tilasin "erikoismallin" ja tuliat maksamaan pikkusen yli 300e kaikkineen tullimaksuineen, sensijaan briteistä kannattaa katsoa kun sieltä ei joudu maksamaan noita tulleja![]()
Öhh.. Just tilasin ausseista, eikä menny tullia. Tullin raja ausseista on 150egeä (tuote+postarit+alv) ja jäi alle tuon. Hinnaksi tuli yht. n.120eur (kengät 85+postarit15+ niiden yhteelaskettu alv n.20) Hiton hyvät ja lämpimät on jalassa.