Onko tälläiset kengät oikeasti kivat ja hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Kauheasti suositaan nykyään näitä kenkiä mut onko ne hyvät ja kivat?Kun musta nämä ei ole yhtään in mun makuuni.Vähän kun mä en yhtään välitä itsellä ja lapsilla crokseista ja nehän oli suuri hitti kesällä.Mä jotenkin ajattelen et nuohan on huonot jalkaankin.Olenko mä vain muodista jäljessä :whistle: ;)

miä just ostin kopiot kylläkin ja ei niillä kyllä ole mikään hirmu hyvä kävellä kun ainakin mulla kantapäät eivät pysy astuessa alhaalla.kengät ovat kyllä sopivat mutta tekisikö kengän muoto sen että kantapäät pääsevät nousemaan niin ylös.ovat kyllä muuten ihanan tuntuiset jalassa!

Kävin kaupassa kokeilemassa aitoja Uggeja ja halpoja jäljitelmiä, ostin ne halvat jäljitelmät. Halusin sellaset jotka on helppo vetää jalkaan kun lähtee vaikka kauppaan tai muualle kun ei tarvi niin hienoa olla päällä. Lämpimät ja mukavat ne on jalassa, ja ihanan äänettömät.. voi säikytellä porukkaa hiippailemalla :saint:

Ja hameen kanssa ne näytti paremmalta kun hiukan taittoi tuota reunaa niin että se karvapuoli tuli näkyviin. Niin ja mun on mustat eli hienommat :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihan kivat on.:
mistä nuita saa?onko kalliit?:)

Mulla kaveri esim myy Englannissa näitä ja värejä on moneen lähtöön.Nuo ei nyt ole parhaimmat väriltään mutta tuon kuvan löysin.Meillä jokainen kenkäkauppa näitä myy huokeaan 90? hintaan ikuna en maksaisi niin paljoa.. :/ Kuulema on kalliimpiakin kun nämä et silleen..

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja viera:
tytär haluaisi tuollaiset, mistä noita saa ja mitä maksaa?

Ihan normaaleista kenkäkaupoista. Mun jäljitelmät oli tarjouksessa jonkun kolmekymppiä, ne aidot Uggit maksaa jotain satasen pintaan.

Ne aidot Uggit maksaa kyllä lähempänä 200, tai vähän yli.. Ausseista tilaamalla saa halvemmalla.

voi luoja nähköön.. nuo mustat vielä jotenki menis täällä peräkylällä, mutta jos lähtisin kaupunkiin asti niin taatusti jäis kaapinperälle siksi aikaa.. makunsa kullakin ja siksihän näitä vaihtoehtoja riittää =)

Alkuperäinen kirjoittaja :

Ihan normaaleista kenkäkaupoista. Mun jäljitelmät oli tarjouksessa jonkun kolmekymppiä, ne aidot Uggit maksaa jotain satasen pintaan.

Ne aidot Uggit maksaa kyllä lähempänä 200, tai vähän yli.. Ausseista tilaamalla saa halvemmalla.

just katsoin ni oli 239ehuh huh mikä hinta kengistä..

Siellä kenkäkaupassa missä kävin, oli 120 euroa tommoset mitkä noissa kuvissa oli, aidot siis.

Ei kannata tilata ausseista itse tyhmänä 2 vuotta sitten tilasin "erikoismallin" ja tuliat maksamaan pikkusen yli 300e kaikkineen tullimaksuineen, sensijaan briteistä kannattaa katsoa kun sieltä ei joudu maksamaan noita tulleja;)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
"pitääkö" noihin tunkee lahkeet tonne sisään? :D vai miten noita käytetään? :snotty:

Ihan miten tykkää - hameen kanssa, farkkujen kanssa joko lahkeet sisällä tai päällä, farkuista riippuen :D

mietin vaan että nehän näyttää ihan järkyttävän rumilta jos farkkujen lahje tulee tohon päälle :D kun sitten noista kengistä näkyy vaan nuo lättänät pohjat, eikä tota vartta ollenkaan :D

Yhteistyössä