Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kivat on.:mistä nuita saa?onko kalliit?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viera:tytär haluaisi tuollaiset, mistä noita saa ja mitä maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:"pitääkö" noihin tunkee lahkeet tonne sisään?vai miten noita käytetään? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja viera:tytär haluaisi tuollaiset, mistä noita saa ja mitä maksaa?
Ihan normaaleista kenkäkaupoista. Mun jäljitelmät oli tarjouksessa jonkun kolmekymppiä, ne aidot Uggit maksaa jotain satasen pintaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja viera:tytär haluaisi tuollaiset, mistä noita saa ja mitä maksaa?
Ihan normaaleista kenkäkaupoista. Mun jäljitelmät oli tarjouksessa jonkun kolmekymppiä, ne aidot Uggit maksaa jotain satasen pintaan.
Ne aidot Uggit maksaa kyllä lähempänä 200, tai vähän yli.. Ausseista tilaamalla saa halvemmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja viera:tytär haluaisi tuollaiset, mistä noita saa ja mitä maksaa?
Ne aidot Uggit maksaa kyllä lähempänä 200, tai vähän yli.. Ausseista tilaamalla saa halvemmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:"pitääkö" noihin tunkee lahkeet tonne sisään?vai miten noita käytetään? :snotty:
Ihan miten tykkää - hameen kanssa, farkkujen kanssa joko lahkeet sisällä tai päällä, farkuista riippuen![]()