Onko tallainen ihan tyhmaa-pukeutumisesta

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla on yleensa hiukset aina kiinni pampulalla. Pampulan varin valitsen sen mukaan minkavariset vaatteet muuten on. Esim. sinisen paidan kanssa sininen pampula jne. Myoskin korut valitsen samalla tavalla ja bilettamaan lahtiessa silmameikki on vaatteiden kanssa samaa varia.

Turhamaista? :xmas: :D :whistle:

Mä taas harrastan tietoisia kontrasteja. Tyyliin jos on mustat vaatteet, valitsen keltaisen kaulakorun tai punaisen paidan ja leggareitten kans vihreä hame. Jotenkin on tylsää, jos on liian "samanvärinen".

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mä taas harrastan tietoisia kontrasteja. Tyyliin jos on mustat vaatteet, valitsen keltaisen kaulakorun tai punaisen paidan ja leggareitten kans vihreä hame. Jotenkin on tylsää, jos on liian "samanvärinen".

No siis on mullakin housut yleensa mustat kangashousut tai siniset/mustat farkut. Joskus saattaa kaikki vaatteet olla mustia, mutta sitten silmameikki, korut ja pinnit ovat vaaleanpunaista/pinkkia. Mutta ei siis tyyliin esim. mustat vaatteet, sininen kaukakoru ja pinkit korvikset.

mulla yleensä pampulat hiusten värin läheisiä, mutat joskus piristeeksi värikkäitä, mutat silloin paidan tai jonkun asusteen täytyy olla samaa väriä :D

koruista en niin osaa sanoa kun ne on aina hopeea ja kultaa..
ja luomivärejä.. no silloin kun harvoin niitä käytän.. ne ovat ruskea ja kupari korostaa mun sin silmiä...riippumatta vaatteista :whistle:

Yhteistyössä