eihän kellään ole yhtä ihanaa miestä kun mulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pusututtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pusututtaa

Vieras
Se on aivan uskomaton!

Se pussaa, halailee ja pitää sylissä, jos tarvetta löytyy. Se on hyvä sängyssä. Se ei petä (ainakaan ei ole jäänyt kiinni ;) ) eikä rieku kylillä ja jos riekkuu niin aina kysyy haluanko tulla mukaan (ja en halua :D ). Se pyykkää MIELELLÄÄN ja on hyvä siinä, se myöskin tiskaa jos sattuu tiskejä olemaan. Yleensä viikonloppuaamuisin herään siihen että mies on keittänyt kahvit ja tehnyt sekä kattanut aamupalan valmiiksi, mies on aamuvirkumpi kuin minä. Yleensä siinä vaiheessa koirakin on lenkitetty... Mies tekee ruokaa joskus, vaikkei se hänen bravuurinsa olekaan. Tulee suihkuun kanssani ja pesee mut, yllättäen suloisesti.
Jos meillä on vieraita, minäkin saan seurustella vieraiden kanssa ja mies keittää kahvit tai ottaa pullat uunista. Tämä toteutuu siis kaikessa arjessa, mies ei kavahda mitään kotitöitä, teemme niitä yhdessä. Mies on huomaavainen ja kiltti. Vaihtaa autojemme paikkaa, jotta minulla olisi aamulla lämmin sula auto. Ei tahdo tehdä mitään mikä loukkaisi mua... Mies on myöskin seurallinen, varsinainen viihdyttäjä jos sille päälle sattuu. Ikinä ei kuitenkaan naura tai tee pilkkaa omasta perheestään. Aina auttaa tai ainakin tarjoutuu auttamaan. Rakastaa imurointia (jota minä VIHAAN ). Jos pitäisi valita touhuaako perheen kanssa vai lähteekö juhlimaan (ja meillä ei muuten asu yhtäkään pirttihirmua ) mies valitsee perheen, ihan koska nauttii siitä ja tykkää olla meidän kanssa. Toki käy joskus ulkona, mielellään, tapailee ystäviään jne, ihan samalla tavalla kuin minäkin, mutta perhe on hänelle numero 1.

Mä en tiedä onko tää kamalaa vai ei, mutta mä en keksi tällä hetkellä oikeasti yhtäkään huonoa puolta miehestäni!!! Joskus kun kiukuttaa niin suutun ihan naurettavista syistä, koska mitään oikeita syitä ei ole.

Kehukaas omianne!

Ja tiedättekö mikä on ihan parasta? Jos mä olen kiukutellut syyttäsuotta (kenellä ei joskus olisi huono päivä... ) niin mies nappaa isoon karhunhalaukseen ja alkaa kutittaa, sen jälkeen pussailee ja sanoo että rakastaa näääääääääin paljon.

Ketä voisi sen jälkeen enää kiukuttaa?

Ihanan oloinen mies sinulla :flower: :heart:

Ja niin on minullakin. En todella keksi huonoja puolia enkä mitään pahaa sanottavaa. Se on mulle ihan täydellinen puoliso ja maailman paras isä lapsillemme :heart:

Juuri tuollainen minunkin mies on, aina huomaavainen ja hemmottelee. Joskus vaan tuntuu etten mä edes osaa arvostaa sitä, että toinen laittaa aina mut ja perheen kaiken edelle ja tekee mulle esim. eväät töihin valmiiksi jne. kun oon niin tottunut siihen "prinsessana" oloon ;-)

Näinpä. Välillä siihen turtuu kun on sellainen rimpsessa, että jos jonain sunnuntai-aamuna ei oliskaan aamupalaa, niin olisko sitä pettynyt... tai you know. Täytyy vaan välillä palauttaa mieleen miten hyvän miehen on onnistunut saamaan. ja kaksplussa on muuten hyvä siinä!!! :D

tiia-liina, sepä se! se on kiva kuulla, harmi että yleensä naiset näkee vaan ne huonot puolet... tai siis kertoo kaksplussalla! Mutta nyt mä tahdon kuulla miten hyviä miehiä täältä suomesta löytyy :D

Meillä taas on tollanen iänikuinen perussuomalainen jörrikkä, joka kyllä hellii ja halailee, paijaa mua iltaisin telkkua katsoessamme. Siivoaa kotona enemmän kuin minä :ashamed: tai saa ainakin parempaa jälkeä aikaiseksi.. Pesee pyykkiä, tekee hyvää ruokaa, pesee mun puolesta vauvan pullot kun mulla on kädet ihottumalla näin kylmällä.. Hoitaa vauvaa, vaihtaa vaipat, syöttää, sylittelee, pussailee, soittaa pienelle lempimusiikkia (mikä on tosin metallicaa, mekään ei kärsitä.. ). Aika kiukkunen välillä ja nalkuttaa, mutta paras mies ikinä! Parasta siinä on että se rakastaa meitä niin kovasti :heart:

SIIS IHANAA ET MEITÄ ON NÄIN PALJON!! LISÄÄ LISÄÄ??

Mä jo oon repinyt tukkaa päästäni kun täältä lukee noiden joidenkin ukkojen toilailuja ja ihan tosielämässäkin kavereiden miesten, että .... mutta kiitos, onhan niitä hyviä miehiä muitakin :)

mulla on kans upea mies. Hän on vasta 21-v. mutta erittäin vastuunutuntoinen ihminen joka asettaa AINA kaikki muut itsensä edelle. Meillä on hauskaa keskenämme ja harvempi ymmärtäis meidän välistä huumoria :) Hän on myös erittäin eläinrakas ja käymme yhdessä lasten eläintarhoissa ja meillä on ranskanbulldoggi joka nukkuu meidän sängyssä. Käydään myös katsomassa kaikki uusimmat piirretyt leffateatterissa. Hän on pelannut koko ikänsä jääkiekkoa ja nyt kun se on loppunut, niin liikutaan yhdessä. Mies tekee yhtä paljon kotitöitä kuin mä ja hoidetaan meidän pientä poikavauvaa yhdessä tasapuolisesti. Hän myös himoitsee mua hullunlailla vaikka vähän synnytyksen jälkeen onkin kroppa löystynyt. Hän tietää että saan itseni taas kuntoon ja hoitaa mielellään poikaa sen aikaa kun mä treenaan. Kertoo joka päivä rakastavansa mua ja poikaansa. Mulla ei oo ajokorttia, joten mies aina lähtee oma-aloitteisesti mua kuskaamaan vaikka voisin mennä bussillakin. Ruokaa mieheni ei osaa oikein valmistaa, mutta auttaa mm. sipulin kuorinnassa ym. Jos on vieraita niin hän myös keittää kahvia jne. Ihana nallekarhu ja kaiken lisäks hyvännäköinen ja sopivasti kiimainen ;)

Yhteistyössä