I
ihan pihalla
Vieras
Minulla on 2 lasta edellisestä liitosta. Toinen asuu jo omillaan ja toinen opiskelupaikkansa lähellä isällään. Nykyisen mieheni kanssa meillä on taaperoikäinen tyttö. Nykyinen mieheni on aika ajoin katkera menneisyydestäni. Ei voi sietää exääni, vaikkemme ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Aina kun mies tekee jotain, mikä loukkaa minua, sanoo perimmäiseksi syyksi, että kun mun exä ja lapset ahisti niin paljon. Yleensä nuo loukkaamiset liittyvät vieraisiin naisiin. Kerran juhannuksen alla sillä oli ihan kauhee hinku saada minut viettämään juhannusta lasteni kanssa muualle, mutta se ei onnistunutkaan. Myöhemmin ilmeni, että mieheni olisi halunnut mennä jonkun ex-hoitonsa juhannusjuhliin. Tai mies ihailee avoimesti vähäpukeisia naisia kaupungilla, yleensä tosi nuoria ja kehuu mulle, miten ne on niin tiukkoja. Yms. Tai sitten sanoo, että jos simulla ei olisi muita lapsia, niin voisin viedä sinut lomalle, tai voisin ostaa sinulle nuo kauniit korvakorut, tai en lähtisi yksin reissuun jne. Siis kiristää minua asialla, jolle en todellakaan voi mitään. Sitten myöhemmin katuu puheitaan ja sanoo, että halusi vaan satuttaa mua sillon, mut ei oikeesti halua mulle mitään pahaa.
Mä oon halunnu monta kertaa lähtee menemään, mut en vaan osaa tai en uskalla. Mies aina katuu, joskus jopa tippa linssissä ja mä aina hellyn jäämään. Mut hemmetin rankkaa tämä on. En osaa edes kertoo kaikkee sitä, miten eri tavoin mies osaa pistää mut ahtaalle ja millä tylyydellä ja se äänensävy. Niin kylmä ja jotain.. Mikä tota miestä oikeesti vaivaa? Voiko siitä päästä jollain terapialla yli? Narsistin tunnusmerkkejä oon lukenu, muttei ihan täsmää siihenkään. Tai sitten osaa näytellä tosi hyvin empaattista. Mies on kuitenkin omalle lapselleen hyvä, hellä ja lämmin isä.
Mä oon halunnu monta kertaa lähtee menemään, mut en vaan osaa tai en uskalla. Mies aina katuu, joskus jopa tippa linssissä ja mä aina hellyn jäämään. Mut hemmetin rankkaa tämä on. En osaa edes kertoo kaikkee sitä, miten eri tavoin mies osaa pistää mut ahtaalle ja millä tylyydellä ja se äänensävy. Niin kylmä ja jotain.. Mikä tota miestä oikeesti vaivaa? Voiko siitä päästä jollain terapialla yli? Narsistin tunnusmerkkejä oon lukenu, muttei ihan täsmää siihenkään. Tai sitten osaa näytellä tosi hyvin empaattista. Mies on kuitenkin omalle lapselleen hyvä, hellä ja lämmin isä.