Oon päättäyt ottaa silikoonirinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jonsku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jonsku"

Vieras
Mulla on ollu aina pienet B:n rinnat ja nyt kun mä sain lapsen, ja vaikkein imettänyt, ne eivät näytä niin terhakkoilta kuin ennen. Ei ne mua olis haitannu, mut mun mies on huomannut tän asian. Mieheni entiset naiset ovat olleet iso rintaisia ja saankin kuulla tästä vähän väliä mm. mieheni kavereilta. Minulla on syytä epäillä, että mieheni on haukkunut rintojani kavereiden kanssa ja naureskelevat niistä selkäni takana. Mieheni sanoo että silarit pitäis olla ainakin D-kupin verran, jottei leikkausrahat menis hukkaan (mieheni maksaa).

En tiedä mitä tästä ajattelisin, ja musta tuntuu että mun mieheni on puhunut mut ympäri täst leikkauksesta. Ja nytko oon oikeesti kattellu naisten rintoja, pienet rinnat ei oo todellakaan nätit.

"Minulla on syytä epäillä, että mieheni on haukkunut rintojani kavereiden kanssa ja naureskelevat niistä selkäni takana."

Jätä toki oitis moinen sikamies.. Ei oo normiheppu, jos selän takana sun boobseja kavereilleen arvostelee.

Siis oon kuullu ku miehen kaverit sano,et ku sil ja sil eksäl oli nii isot meloonit, nii kui sää ny tommosen laudan oot ottanu? Miellytti kai ne entiset sit enemmän.. Oltii kaikki kännis, mut loukkas silti...

[QUOTE="jonsku";29846666]Siis oon kuullu ku miehen kaverit sano,et ku sil ja sil eksäl oli nii isot meloonit, nii kui sää ny tommosen laudan oot ottanu? Miellytti kai ne entiset sit enemmän.. Oltii kaikki kännis, mut loukkas silti...[/QUOTE]

Juntteja kavereita sun miehellä. Ei moisien juttuja kannattaisi kuunnella.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;29846672:
Juntteja kavereita sun miehellä. Ei moisien juttuja kannattaisi kuunnella.

No mut eiks se oo kai ihan totta, et miehet kai tykkää katsella isoja tissejä. En mä niitä nyt junteiks sanois, ehkä ne vaa sano totuuden ku kännis oli.

Näin meitin koneel pokeeki mis oli isoi tissei. Mies on ny ollu paljon avoimempi mieltymyksistään, kuin ennen. Johtuu varmaa siit ku sovittii et mä meen sinne leikkauksee...
Miehen kaveriienki naiset on tosi laittautuneita ja aikas povekkaita. Mieheni ehkä tuntee ettei sil oo saman arvost muijaa...

Rakastan miestäni yli kaiken, enkä haluu et hän häpee mua ja laittaa vaihtoon!!

[QUOTE="jonsku";29846643]Mulla on ollu aina pienet B:n rinnat ja nyt kun mä sain lapsen, ja vaikkein imettänyt, ne eivät näytä niin terhakkoilta kuin ennen. Ei ne mua olis haitannu, mut mun mies on huomannut tän asian. Mieheni entiset naiset ovat olleet iso rintaisia ja saankin kuulla tästä vähän väliä mm. mieheni kavereilta. Minulla on syytä epäillä, että mieheni on haukkunut rintojani kavereiden kanssa ja naureskelevat niistä selkäni takana. Mieheni sanoo että silarit pitäis olla ainakin D-kupin verran, jottei leikkausrahat menis hukkaan (mieheni maksaa).

En tiedä mitä tästä ajattelisin, ja musta tuntuu että mun mieheni on puhunut mut ympäri täst leikkauksesta. Ja nytko oon oikeesti kattellu naisten rintoja, pienet rinnat ei oo todellakaan nätit.[/QUOTE]

Porvoosta hyvää päivää.

[QUOTE="Just";29846701]Silikonit vain yksi o-kirjain. Otat silikonit, jolloin sinulla on silikonirinnat. Ei ennen.[/QUOTE]
Silikoni tai silikooooni ihan sama!

Jossei sul oo muut, nii mee pois täält! Jokane ymmärtää ja oon aika herkkä ny tälle aiheelleeee....

Mut eiks täältä saa oikeesti vertaistukea??? Täällä on kuitenki synnyttäneita naisia ja varmasti kaikille on rintaongelmia, jos ei muuten turvotuksen takia tai imettämisen??!! Ja on täällä turhempiakin aiheita ollu ja ihmset on vastannu niihin asiallisesti..

[QUOTE="jonsu";29846721]Mut eiks täältä saa oikeesti vertaistukea??? Täällä on kuitenki synnyttäneita naisia ja varmasti kaikille on rintaongelmia, jos ei muuten turvotuksen takia tai imettämisen??!! Ja on täällä turhempiakin aiheita ollu ja ihmset on vastannu niihin asiallisesti..[/QUOTE]

Luovuta jo ja kokeile uudestaan. 0/5

[QUOTE="jonsu";29846721]Mut eiks täältä saa oikeesti vertaistukea??? Täällä on kuitenki synnyttäneita naisia ja varmasti kaikille on rintaongelmia, jos ei muuten turvotuksen takia tai imettämisen??!! Ja on täällä turhempiakin aiheita ollu ja ihmset on vastannu niihin asiallisesti..[/QUOTE]

Olin imetysten jälkeen kokoa pieni 75A ja kauppojen alelaarit notkuivat toinen toistaan coolimpia ja tyylikkäämpiä sopivankokoisia rintsikoita. :p

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;29846759:
Olin imetysten jälkeen kokoa pieni 75A ja kauppojen alelaarit notkuivat toinen toistaan coolimpia ja tyylikkäämpiä sopivankokoisia rintsikoita. :p

Oot varmaa si kans miettiny silareita? Vai miten sun miehes hyväksyy tän? Rakastan mun raksuu nii paa, haluisin vaa olla nii täydellinen sil :(

[QUOTE="jonsu";29846768]Oot varmaa si kans miettiny silareita? Vai miten sun miehes hyväksyy tän? Rakastan mun raksuu nii paa, haluisin vaa olla nii täydellinen sil :([/QUOTE]

En ole miettinyt, en ainakaan vakavissani. Pelkään sairaalabakteereita ihan sikana. Mieheltä en kysy.

Sitäpaitsi olen nykyään lähempänä kokoa 75B kuin 75A. Imetys ei pienennä kokoa pysyvästi.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;29846790:
En ole miettinyt, en ainakaan vakavissani. Pelkään sairaalabakteereita ihan sikana. Mieheltä en kysy.

Sitäpaitsi olen nykyään lähempänä kokoa 75B kuin 75A. Imetys ei pienennä kokoa pysyvästi.

se on hyvä et oot tyytyväine ittees ja mieski tykkää. Mul on nii levee lantio, et näytän hupsulta pienien rintojen kans. Ja haluisin vähä näpäyttää miehen kavereita, ja näyttää niil et mä tuun olemaan uppempi ku niitten muijat ja miehen eksät!!!

Yhteistyössä