Onko tällä palstalla oikeasti jotain 80% kiihkouskovaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Koska varsinkin jos kyseessä on esim.abortti, niin yhtäkkiä koko ketju on täynnä jumalaa, jeesusta ja raamatun lauseita. Mistä ne hihhulit yhtäkkiä hyökkää? Vai onko ne oikeesti mustia nikkejä jotka harmautuu päästelläkseen jumalallisia totuuksia suu vaahdossa...
Mainostetaanko tätä palstaa jossain herätysjuhlilla, vai mistä ne kaikki on tänne eksyneet?

Samaa on tullut mietittyä joskus.

Kun kysyy perustelua jollekin asialle, niin vastaus on että "Kiellät lapsiltasi Jumalan armon, viimeisellä tuomiolla tulet sitten näkemään että...". Wtf?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Samaa on tullut mietittyä joskus.

Kun kysyy perustelua jollekin asialle, niin vastaus on että "Kiellät lapsiltasi Jumalan armon, viimeisellä tuomiolla tulet sitten näkemään että...". Wtf?

Niinpä, :laugh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mä mietin välistä ihan samaa :laugh:

On tää kyl.. outoa. :|

On. Mammat on enste ihan toistensa kurkussa jne ja sit ihan yks kaks ilmestyykin pilvin pimein just noita jeesusteluja.. onks ne jotenkin kytiksellä tai jotain, hyökkää heti sopivan paikan tullen hoilaa hoosiannaa :o

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Kai tää palsta on jokaisessa herätyskokouksessa esimerkkinä maailmanlopun pahuuksista tai jotain :xmas:

Sodoma ja Gomorra, vai mikäseoli :xmas:

Emmää tietää, joku sellanen kait? :D

Kuukletin, ateistipaska kun oon:
"Sodomaa ja Gomorraa käytetään vertauskuvina tuhoutuville tai turmeltuneille paikoille". Eli selkee MitäsNyt!

No, mä olen uskossa mutta en yleensä kirjoittele abortti yms. ketjuihin. Enkä koe olevani hihhuli. Ihan hiihtelen täällä palstalla niinku muutkin. :) Lunatic, haluutko kysyä jotain? ja mulla ei ole nikkiä, olen aina harmaana.

Kai tää palsta on jokaisessa herätyskokouksessa esimerkkinä maailmanlopun pahuuksista tai jotain :xmas:

Sodoma ja Gomorra, vai mikäseoli :xmas:

Emmää tietää, joku sellanen kait? :D

Kuukletin, ateistipaska kun oon:
"Sodomaa ja Gomorraa käytetään vertauskuvina tuhoutuville tai turmeltuneille paikoille". Eli selkee MitäsNyt!

Hyvä ku kerroit toisellekin ateistipaskalle :flower:
Ihan selkeesti joo. Sanakirjan uusi selitys Sodoma ja Gomorra = 2+:n MitäsNyt-palsta

Alkuperäinen kirjoittaja kirsikka:
No, mä olen uskossa mutta en yleensä kirjoittele abortti yms. ketjuihin. Enkä koe olevani hihhuli. Ihan hiihtelen täällä palstalla niinku muutkin. :) Lunatic, haluutko kysyä jotain? ja mulla ei ole nikkiä, olen aina harmaana.

En halua, kiitos vaan tarjouksesta. =)

Yhteistyössä