Onko tämmönen mekko sitten liian juhlava häihin?

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Elli!
Terve,

voin kirjoittaa oman kokemukseni liikkeestä. Tilasin kesän alussa juhlapuvun, toimitus oli ajallaan, mutta mekko ei vastannut alkuperäistä moneltakaan osin. Ensinnäkin puku on ommeltu väärin, siten että se on edestä vinossa. Lisäksi rintakupit olivat aivan väärissä kohdissa ja mekon laskos hajosi ennen kuin ehdin kotiin. Lisäksi kaula-aukko oli kaksi kertaa isompi kuin alkuperäisessä mallissa, siten etten sen kanssa olisi kehdannut häihin lähteä.

Pukua korjattiin kaula-aukon osalta paikan päällä, siten että ompelivat siihen käsin karsean lapun. Lähdin puvun kanssa kotiin ja totesin että se oli edelleen kamala ja kuskasinkin mekon ammattiompelijalle. Hän huomasi ammattilaisena viallisen leikkauksen ym. Olen koittanut saada korvauksen puvussa olleista virheistä, mutta tällä hetkellä näyttää huonolta. Luulen että asia alkaa olla kuluttaja-asiamiehen heiniä.

Zazabellasta vielä
Vielä sen verran, että löysin keskustelupalstoilta useita vastaavia tarinoita. Lisäksi liikkeessä väittivät täysin harhaanjohtavasti, että reklamaatiot pitäisi tehdä paikan päällä ennen kuin poistuu puvun kanssa myymälästä ym. Positiivisiakin kommentteja liikkeellä, mutta suosittelisin ainakin varaamaan reilusti aikaa puvun tilaamiseen, sovittamiseen ja mahdolliseen reklamaatioon. Itse en ole vielä 250?:n puvusta saanut penniäkään takaisin, vaikka työ on täyttä sutta ja sekundaa.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
En ole nähnyt mitä olet aikaisemmin linkittänyt, mutta ei sun nyt mitään iltapukua tarvi ruveta hankkimaan eikä noin kalliita varsinkaan jos olet tavan vieraana häissä! :eek:
Sepä se kun iltapuku on tuollainen pitkä.
Viktoriankin häissä pitkät puvut oli kirkossa vain niillä jotka menivät iltajuhliin.

Yhteistyössä