kfkfkf
joo ja olen myös varmaan sanonut, että heillä on siinä "seinä" välissäMitä? Sähän olet sanonut että heillä on yhteinen huone??
:headwall:
joo ja olen myös varmaan sanonut, että heillä on siinä "seinä" välissäMitä? Sähän olet sanonut että heillä on yhteinen huone??
Musta nimimerkki hallittu kaaos ekalla sivulla.Kuka tässä nyt on sisustamisesta mitään puhunut?
Perun sanani tokalta sivulta, ilmeisesti minä olen se epänormaali. Tuo minun näkemäni kuvan vaatehuone on siisti! Eihän siellä ole lattiallakaan yhtään vaatetta ja hyllyillä olevat on kuitenkin pinottu jotenkuten.Kaikki muu kyllä menetteli, mutta se vaatehuone...se kyllä sai silmäni vuotamaan verta
Oli pakko käydä kurkkaamassa uudelleen ja kyllä mä edelleen pysyn kannassaniPerun sanani tokalta sivulta, ilmeisesti minä olen se epänormaali. Tuo minun näkemäni kuvan vaatehuone on siisti! Eihän siellä ole lattiallakaan yhtään vaatetta ja hyllyillä olevat on kuitenkin pinottu jotenkuten.
Minulle sotkuinen vaatehuone on sellainen kuin siskollani on. Kaikk vaatteet, laukut ja kengät hujan hajan yhtenä valtavana kasana lattialla, hyllyillä rutattuna epämääräisiä tavaroita ja lisää vaatteita ja ylähyllyltä ei voi ottaa mitään ilman, että tavara vyöryy päälle. Ehkä eri asia sinänsä, että siellä on vain yhden ihmisen vaatteet, mutta silti. Se saa itkemään verta, ei tuo tavallinen, minusta siistikin vaatehuone.
Meillä on vaatekaapit ja ne näyttää jotakuinkin tuolta kuin kuvassa ja olen pitänyt niitä ihan siisteinä. Ei sitten ilmeisesti.
En tosin tunne ketään, jolla olisi siistimmät. Sisustuslehtikotikavereillanikin on vaatekaapit aikamoisessa vaatevyöryssä.
Mä en jotenkaan ymmärrä tätä kohua niiden KALJAtölkkien ympärillä.Alkuperäinen kirjoittaja örörö;28722537:http://3.bp.blogspot.com/-S-6CBazLGrE/UeE6MmRGQnI/AAAAAAAAAyY/75weLGH5rBQ/s1600/010.JPG
noi näyttää ihan tätä kuvaa varten asetelluilta noi kaljatölkit, ei kukaan oikeasti jätä sohvalle tolleen tyhjää tölkkiä? eiköhän ole vaan haluttu provosoida moralisoivia mammoja näillä kuvilla.
mut joo, itse en kestäis sekunttiakaan tollasessa läävässä.
Mä en taas puolestani tajua sitä, että jos totuus on tuo, niin mitä sitä piilottelemaan? Miksi sitä ei saisi tuoda esiin, vaan pitäisi esittää, kuin sitä sotkua (tai vaikka sitten sitä läskiä) ei olisi olemassakaan.Nykyään on kyllä ihmeellinen tämä "pokkaa laittaa kuva" -tapa,en tajuu sitä.
Jos olet sairaalloisen lihava,niin se muuttuukin hyväksyttäväksi asiaksi jos julistat sitä lukuisten kuvien kera blogissa.
Jos kämppäsi on erittäin paskainen, niin se on ihan ok, kunhan laitat rohkeasti siitä kuvan siitä nettiin ja "teet paljastuksen" "lapsiperheen todellisuudesta".
No ei ole mitään todellisuutta, tuo on vain paskainen kämppä, jossa asujat eivät jaksa siivota tarpeeksi.
Ja lihava on lihava, vaikka sen valaistulla tienvarsikuvalla paljastaisi.
Seuraava joka laittaa "on sillä pokkaa ainakin.." niin virtuaalinippaan sitä otsaan.