onko tämä oikeasti plussa? *kuva*

Amello

Juu siitä yksäristä vaan sen verran että olis ollu kiva sun kans jutella toisinaan y-viesteilläkin.
Meillä JOKSEENKIN sama tilanne kun tein perheessä.Raskaana en oo mutta toiveissa on.Yritys siis päällä.Uskossa ollaan.Laita yv:tä jos tippaakaan kiinnostaa. :heart:
Minä olen 22 ja mies 25,meillä on yksi lapsi ja naimisissa ollaan oltu kohta 4 vuotta.Vaikeuksia ollut saada lasta.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja amello:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
:headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:
eihän teillä oo ikinä ehkäsyä niin tuleehan niitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja amello:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
:headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:
Kyllä se 10-20 tuppaa vailtettavasti :'( tulemaan, jos on VAKAUMUS.
Siis kuinka niin?
Ollaan oltu 4 vuotta naimisissa ja meillä on vajaan 1v5kk ikäinen tyttö.E-pillereitä käytin synnytyksen jälkeen 2kk sen takia että munasarjat lepäis pco:n takia.Mulle tuli jo sinäkin aikana huono olo vaikken ehkäistäkseni niitä käyttänytkään.Vaikka olis kuinka lestadiolainen niin ei se sitä tarkota että olis superhedelmällinen ja vauvaa tuuttais kerran vuodessa.Okei,ap:lla aika tiuhaan tullut lapsia mutta ei se sitä tarkota että jatkossa myös
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja amello:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
:headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:
Kyllä se 10-20 tuppaa vailtettavasti :'( tulemaan, jos on VAKAUMUS.
:headwall: kiitos ja hei, mä taidan lähteä tästä nukkumaan. Ei kamalasti nappaa kuunnella teidän ilkeyksiä
 
vl
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja amello:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
:headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:
eihän teillä oo ikinä ehkäsyä niin tuleehan niitä :D
kukas niin on sanonut? Itse myös on lestadiolainen. Meillä 3 lasta vuoden ikäeroilla. Nyt odotan neljättä ja ikäeroksi tulee kahden nuorimmaisen väliin 4 vuotta. Ei se että tulee pari, kolme lasta tiheään tarkoita sitä että muutkin tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja amello:
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja amello:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
:headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:
Kyllä se 10-20 tuppaa vailtettavasti :'( tulemaan, jos on VAKAUMUS.
:headwall: kiitos ja hei, mä taidan lähteä tästä nukkumaan. Ei kamalasti nappaa kuunnella teidän ilkeyksiä
Ei mut ihan totta, jos teille nyt tulee lapsia vuoden välein, niin etkö tosiaan ole varautunut siihen, että niin saattaa käydä jatkossakin? Te olette hedelmällisiä. Tuolla vakaumuksella pitäisi olla edes jonkin verran varautunut, että näinkin saattaa käydä. Eikä tämä ole ilkeilyä.
 
äippä kohta kolmelle
meilläkään ei ehkäisyä ole koskaan ollu. esikko synty ku oltiin oltu 2 vuotta yhessä, kuopuksella ja esikolla ikäeroa 1v4kk-- imetin kuopusta 1,5 vuotta ja nyt ootetaan pikkuista syntyväksi keväällä. kuopukselle ja vauvalle tulee siis ikäeroa reilut 2 vuotta.

itsekin olen saanut kuulla miehen suvun puolelta ikäviä kommentteja tulevasta lapsiluvusta..

mutta, kuten olen monesti saanut huomata, vaikkei ehkäisyä käyttäiskään, ei se tarkoita, että niitä lapsia kovinkaan monta siunautuisi.

tuttuni yrittivät esikoistaan 6 vuotta ja ainokaiseksi jäi.. kuten myös setäni, olisivat toivoneet useampaa lasta, mutta heille siunautui yksi ihan lapsi..
 
vieras
Ei niitä lapsia välttämättä liutaa tule vaikka ehkäisyä ei olisikaan.

Me ollaan oltu naimisissa 6 vuotta ja ehkäisyä ei ole käytetty ollenkaan. Tuloksena on 3v poika ja toinen tulossa kesällä.
 
aikuisia?
Alkuperäinen kirjoittaja no:
onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
kyllä veti sanattomaksi tämä kommentti. Kuinka ilkeitä aikuiset ihmiset voivatkaan olla toisilleen? Kaikkea mitä mielessä liikkuu, ei kuitenkaan tarvitse sanoa tai siis kirjoittaa kaikkien näkyville.

Onnea ap! :flower: Tarrasukkia pienelle matkaan :heart: :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja amello:
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja amello:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
:headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:
Kyllä se 10-20 tuppaa vailtettavasti :'( tulemaan, jos on VAKAUMUS.
:headwall: kiitos ja hei, mä taidan lähteä tästä nukkumaan. Ei kamalasti nappaa kuunnella teidän ilkeyksiä
Ei mut ihan totta, jos teille nyt tulee lapsia vuoden välein, niin etkö tosiaan ole varautunut siihen, että niin saattaa käydä jatkossakin? Te olette hedelmällisiä. Tuolla vakaumuksella pitäisi olla edes jonkin verran varautunut, että näinkin saattaa käydä. Eikä tämä ole ilkeilyä.
Joo vaikka ei oliskaan ollut ilkeilynä niin MIKSI ihmeessä laitat tuollaisen kommentin tosta lapsiluvusta?
Siis tulevasta lapsiluvusta.Miten se tähän liittyy?
Mä en ymmärrä,ihmiset ei yhtään aattele.Ei sillä,en minäkään useimmissa tilanteissa mutta tässä kyllä.
 

Yhteistyössä