:headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
Tänkin kommentin olisit voinut jättää pois.Ääliömäistä ensin onnitella ja sitten vielä jatkaa juttua toista pilkaten.Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
Tehdään tai ollaan tekemättä. Mitä se kenellekkään kuuluu.Alkuperäinen kirjoittaja bud:Teettekö samalla tahdilla jatkossakin?
ollaan siis lestadiolaisiaAlkuperäinen kirjoittaja myy:mua kiinostais kysyä, että mikä vakaumus on olla käyttämättä ehkäsyä? Siis ihan asiallisesti kysyn koska en tiedä.
jaajaa, ok. Ei ihan mulle aukene se touhu mutta, onnea siis teilleAlkuperäinen kirjoittaja amello:ollaan siis lestadiolaisiaAlkuperäinen kirjoittaja myy:mua kiinostais kysyä, että mikä vakaumus on olla käyttämättä ehkäsyä? Siis ihan asiallisesti kysyn koska en tiedä.
kiitoskiitosAlkuperäinen kirjoittaja myy:jaajaa, ok. Ei ihan mulle aukene se touhu mutta, onnea siis teilleAlkuperäinen kirjoittaja amello:ollaan siis lestadiolaisiaAlkuperäinen kirjoittaja myy:mua kiinostais kysyä, että mikä vakaumus on olla käyttämättä ehkäsyä? Siis ihan asiallisesti kysyn koska en tiedä.
Kyllä se 10-20 tuppaa vailtettavasti :'( tulemaan, jos on VAKAUMUS.Alkuperäinen kirjoittaja amello::headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
eihän teillä oo ikinä ehkäsyä niin tuleehan niitäAlkuperäinen kirjoittaja amello::headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
Siis kuinka niin?Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Kyllä se 10-20 tuppaa vailtettavasti :'( tulemaan, jos on VAKAUMUS.Alkuperäinen kirjoittaja amello::headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
:headwall: kiitos ja hei, mä taidan lähteä tästä nukkumaan. Ei kamalasti nappaa kuunnella teidän ilkeyksiäAlkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Kyllä se 10-20 tuppaa vailtettavasti :'( tulemaan, jos on VAKAUMUS.Alkuperäinen kirjoittaja amello::headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
kukas niin on sanonut? Itse myös on lestadiolainen. Meillä 3 lasta vuoden ikäeroilla. Nyt odotan neljättä ja ikäeroksi tulee kahden nuorimmaisen väliin 4 vuotta. Ei se että tulee pari, kolme lasta tiheään tarkoita sitä että muutkin tulee.Alkuperäinen kirjoittaja no:eihän teillä oo ikinä ehkäsyä niin tuleehan niitäAlkuperäinen kirjoittaja amello::headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
Ei mut ihan totta, jos teille nyt tulee lapsia vuoden välein, niin etkö tosiaan ole varautunut siihen, että niin saattaa käydä jatkossakin? Te olette hedelmällisiä. Tuolla vakaumuksella pitäisi olla edes jonkin verran varautunut, että näinkin saattaa käydä. Eikä tämä ole ilkeilyä.Alkuperäinen kirjoittaja amello::headwall: kiitos ja hei, mä taidan lähteä tästä nukkumaan. Ei kamalasti nappaa kuunnella teidän ilkeyksiäAlkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Kyllä se 10-20 tuppaa vailtettavasti :'( tulemaan, jos on VAKAUMUS.Alkuperäinen kirjoittaja amello::headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
kyllä veti sanattomaksi tämä kommentti. Kuinka ilkeitä aikuiset ihmiset voivatkaan olla toisilleen? Kaikkea mitä mielessä liikkuu, ei kuitenkaan tarvitse sanoa tai siis kirjoittaa kaikkien näkyville.Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni
Joo vaikka ei oliskaan ollut ilkeilynä niin MIKSI ihmeessä laitat tuollaisen kommentin tosta lapsiluvusta?Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Ei mut ihan totta, jos teille nyt tulee lapsia vuoden välein, niin etkö tosiaan ole varautunut siihen, että niin saattaa käydä jatkossakin? Te olette hedelmällisiä. Tuolla vakaumuksella pitäisi olla edes jonkin verran varautunut, että näinkin saattaa käydä. Eikä tämä ole ilkeilyä.Alkuperäinen kirjoittaja amello::headwall: kiitos ja hei, mä taidan lähteä tästä nukkumaan. Ei kamalasti nappaa kuunnella teidän ilkeyksiäAlkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Kyllä se 10-20 tuppaa vailtettavasti :'( tulemaan, jos on VAKAUMUS.Alkuperäinen kirjoittaja amello::headwall: :headwall: Kuka tässä on sanonut että meille on tulossa vielä se 10 lasta?! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja no:onnea vaan. ja etukäteen onnittelen jo niistä seuraavista kymmenestä, huoh, jumalan lahjoista vai miten se meni