onko tämä nainen mielestänne kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Janne
Jos tuon näköinen nainen tulisi kanssani treffeille, epäilisin, että kyseessä on maksullinen nainen ja etsisin välittömästi pakoreitin, ennen kuin poliisi tulee syyttämään turhasta.
Hutsun näköinen siis. Kierrän kaukaa tuollaiset.
 
"vieras"
No älkääpäs nyt! Ajatelkaa kuinka paha olla kuvien naisella on. Kuvista oikein huokuu sellainen epätoivo ja paha mieli. Huomatkaa minut, hyväksykää minut, huomatkaa edes joku! Kunpa naiset oppisivat hyväksymään itsensä sellaisena kuin ovat. Ilman, että omaa minuuttaa pitää yrittä hakea jopa radikaalien keinojen avulla.
Varmasti hyväksynnän hakeminen on tärkeää tuolle naiselle. Tuli ihan paha mieli hänen puolestaan :(
 
"tinkeli"
No alkupään kuvat olivat teennäisiä ja laitettuja, mut löytyi sieltä jokunen luonnollisempikin kuva. Yksi, missä on poikansa kanssa ja molemmat näyttää kauniilta. :)
 
mä70
Minä niiiiiin toivon, etten ikinä, koskaan, milloinkaan löydä yhtäkään tuttua lasta tai nuorta tältä palstalta aikuiseksi itseään kutsuvien riepoteltavana.
No näinhän mäkin ajattelen esim oman tyttöni kohdalta..sinänsä sääli,että täällä arvostellaan meille täysin tuntematonta ihmistä.MUTTA jokainen joka nettiin laittaa omia kuviaa ottaa sen riskin että ne kuvat on ja pysyy siellä,tahtoo tai ei ja joku niitä sitten kenties vielä levittää muualle,se pitäis jokaisen muikistelevan teininkin ymmärtää!Ja mä kyllä luulen,että noita kuvia just laitetaan siks,että toiset niitä kattoo,ei kai kukaa itteään varten niitä nettiin pistä..Ja arvattavissahan on että kaikki ei kaikesta tykkää.
Näin se vaan menee,halus tai ei.
 
"prinsessa"
Mun mielestä jollain tavalla tosi söpö tyttö, mutta joissain kuvissa poseeraa vähän hassustu niin että otsa näyttää kauhean isolta. Feikkirusketusta on myös vähän liikaa, mutta muuten oikein tyttömäinen ilmestys. :)
 
"prinsessa"
sitä mä vaan jäin miettimään ihan yleisesti että miksihän jotkut haluaa et noi rakennekynnet viilataan tollasiks järkyttäviksi piikeiksi? Paljon kauniimmat on pyöreät tai suorat kynnen päät.
 
Melkein kaikkea muuta! Ei yhtään kuvaa missä hymy olisi tullut sydämestä. Eikä kuvaa, missä olisi ollut edes hillityssä meikissä. Ja sitten vielä se, että minusta naisella pitää olla pitkät sääret.

Muuten kai ihan okei, ei vaan mun tyyliäni.
 
"Joonatan"
En tykkää tummaihoisista naisista. Siis eivät ole mielestäni kauniita, toki noin muuten varmasti yhtä miellyttäviä ihmisiä siinä missä muutkin. Skandinaavinen kauneus on enemmän minun makuuni.
 

Yhteistyössä