Niin, toki täytyy ymmärtää, että kun itsensä tänne nettiin pistää niin siellä on ja pysyy. Mutta toisaalta, onhan se vähän kuin vaikka julkisilla paikoilla tai koulussa käynti. Kun siellä naamaansa näyttää niin voi joutua arvostelun, haukkumisen ja kiusaamisen kohteeksi. Vastuu on sillä joka itseään kehtaa muiden tietoon tuoda, ei suinkaan muilla, etenkään haukkujilla ja arvostelijoilla. Mitäs läksi.Alkuperäinen kirjoittaja mä70;28993997:No näinhän mäkin ajattelen esim oman tyttöni kohdalta..sinänsä sääli,että täällä arvostellaan meille täysin tuntematonta ihmistä.MUTTA jokainen joka nettiin laittaa omia kuviaa ottaa sen riskin että ne kuvat on ja pysyy siellä,tahtoo tai ei ja joku niitä sitten kenties vielä levittää muualle,se pitäis jokaisen muikistelevan teininkin ymmärtää!Ja mä kyllä luulen,että noita kuvia just laitetaan siks,että toiset niitä kattoo,ei kai kukaa itteään varten niitä nettiin pistä..Ja arvattavissahan on että kaikki ei kaikesta tykkää.
Näin se vaan menee,halus tai ei.
Ihan oikein kaikille. Antakaa ihmisten olla. Pitäisi aina olla samassa Suomi muotissa kypsynyt että kelpais. Teilläkin on oma tyyli eikä se kelpaa kaikille.Mitä te tääl arvostelette? Haistakaa vittu kusiset mammat. Mä todellaki olen kaunis ja te muut voitte vittu pitää päänne kiinni tai saatte syytteen päällehyökkäyksestä!! Te iso mahaset läskit - tuututelkaa niitä läskejä muksujanne ja eläkää kurjaa elämää. Mä juon shámpanjaa silloin kun te syötte paskaa pilttiänne!!