onko tämä nainen mielestänne kaunis?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
mä70
Täytyy sanoa että mä tunnen kamalaa myötähäpeää noitten nyky-teinien puolesta,itestä napsitaan kuvia puhelimella,muikistellaan siinä, argh että toi on noloa!Mua oikeesti hävettää noitten puolesta..No,kuitenkin..Jos tykkää tollasestä yli-laitetusta huorahtavasta tyylistä,niin kait toi sitten jonkun mieletä on kaunista?Ite pidän kuitenkin aivan toisenlaisesta kauneudesta..

"mielipide"
Alkuperäinen kirjoittaja mä70;28992980:
Täytyy sanoa että mä tunnen kamalaa myötähäpeää noitten nyky-teinien puolesta,itestä napsitaan kuvia puhelimella,muikistellaan siinä, argh että toi on noloa!Mua oikeesti hävettää noitten puolesta..No,kuitenkin..Jos tykkää tollasestä yli-laitetusta huorahtavasta tyylistä,niin kait toi sitten jonkun mieletä on kaunista?Ite pidän kuitenkin aivan toisenlaisesta kauneudesta..
Olen niin samaa mieltä. Tunnen suurta myötähäpeää näiden huuliaan törröttelevien teinien puolesta. Eivätkö he itse tajua, kuinka naurettavilta näyttävät? Ilmeisesti eivät, koska ilmiö on niin yleinen. Mahtavatkohan hävetä kuviaan kymmenen vuoden päästä vai onkohan tuo muikisteluilme jähmettynyt kasvoille pysyvästi ja kuvittelevat sen olevan luonnollinen?

Luonnollinen hymy on kaunis. Tuollainen ankkalook on järkyttävä.

"mielipide"
Tulee ihan mieleen tästä muovisesta olemuksesta se Sari, joka oli kiinteistövälittäjänä Kiinteistökuningatar Kaisa -ohjelmassa. Täysin överiksi oli tytöllä mennyt huulten pumppaus, irtoripset, hiuslisäkkeet, pakkelin määrä, tekorusketus yms. keinotekoisuus.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28992803]ja vielä se jauhaa :) osu ja uppos ;)[/QUOTE]

Itseasiassa jauhoin asiasta ensimmäisen kerran.
Tarkeintaisitko että mihin osui ja mikä upposi?
Sun verbaliikka ei kyllä varsinaisesti häikäise.

"Sirkkeli"
Omituisen näköinen. Kun näkisi vähän normaalimpeja ilmeitä ja kuvia, niin vois jotain sanoakin. Olen samaa mieltä siinä, että kun kuoris tuon "överiksi menneen glamourin", niin alta saattais paljastua melko nätti tyttö. Tai sitten ei.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28993211]nykystandardeilla kyllä. tollasten ankkojen peräänhän ne miehet kuolaa.[/QUOTE]

Mä en edes haluaisi sellaista miestä joka haluaa tuollaisen naisen. Siis toki, perään saa katsoa, katsoisin varmaan itsekin mutta että parisuhteeseen haluaisi... Mä arvostan miehessä ihan erilaisia piirteitä kun mitä tuollaisen palkintovaimona haluaminen antaa ymmärtää. Mun mielestä naisen, eikä miehenkään sen puoleen, pitäisi joutua noin paljon näkemään vaivaa ulkonäönsä eteen. Keinotekoista ihan kaikki. Mä haluan miehen joka on mun kanssa samaa mieltä, että pihalle lähdetään lasten kanssa rymyämään niin että korkeintaan heitetään takit niskaan jos on kylmä, eikä niin että mamma pakkeloi ja liimaa ja kihartaa ja suoristaa ja lakkaa ja sovittaa ja vaihtaa ja blingittää ja räpsii hei-me-lähetää-täs-outtii-kuvii ja kuikeloi lopulta korkkareissa paikallaan korkeintaan hiuksia pöyhien ja huulipunaa lisäten. Koska sitä tuo lookki vaatii. Eihän tuollainen pysty jos sitä ei jatkuvasti, kaiken aikaa joka paikassa joka tilanteessa, ylläpidä.
Joten jos jotkut miehet kuolaa tuollaisten perään, ei haittaa yhtään, mä en niistä miehistä ole kilpailemassa ;)

Ripset vinossa
Olenko minä ainoa, jonka mielestä nuo ripset on jotenkin väärin asennettu? Näkeehän tekoripsiä nykyään paljonkin, mutta nuo näyttää vaan suoralta palkilta tyttöraukan silmäluomissa.

Yhteistyössä