[QUOTE="vieras";28993211]nykystandardeilla kyllä. tollasten ankkojen peräänhän ne miehet kuolaa.[/QUOTE]
Mä en edes haluaisi sellaista miestä joka haluaa tuollaisen naisen. Siis toki, perään saa katsoa, katsoisin varmaan itsekin mutta että parisuhteeseen haluaisi... Mä arvostan miehessä ihan erilaisia piirteitä kun mitä tuollaisen palkintovaimona haluaminen antaa ymmärtää. Mun mielestä naisen, eikä miehenkään sen puoleen, pitäisi joutua noin paljon näkemään vaivaa ulkonäönsä eteen. Keinotekoista ihan kaikki. Mä haluan miehen joka on mun kanssa samaa mieltä, että pihalle lähdetään lasten kanssa rymyämään niin että korkeintaan heitetään takit niskaan jos on kylmä, eikä niin että mamma pakkeloi ja liimaa ja kihartaa ja suoristaa ja lakkaa ja sovittaa ja vaihtaa ja blingittää ja räpsii hei-me-lähetää-täs-outtii-kuvii ja kuikeloi lopulta korkkareissa paikallaan korkeintaan hiuksia pöyhien ja huulipunaa lisäten. Koska sitä tuo lookki vaatii. Eihän tuollainen pysty jos sitä ei jatkuvasti, kaiken aikaa joka paikassa joka tilanteessa, ylläpidä.
Joten jos jotkut miehet kuolaa tuollaisten perään, ei haittaa yhtään, mä en niistä miehistä ole kilpailemassa