Onko tämä mies tosissaan mun kanssa vai ei? Palstaraati saa nyt tulkita..

• Viestiketjun aloittaja "Emmi"
  • Ensimmäinen viesti
"jopi"
Kuulostaa aivan tavalliselta mieheltä ja tavalliselta suhteelta. Voi hyvinkin edetä pidemmällekin. Meillä miehillä on tapana viestitellä lyhyesti ja vain vastata kysymyksiin.

"Miuku"
Mulla on ainakin sellainen duuni, että en oikein ehdi työpäivän aikana muuta kuin juuri vastailla siihe olennaisimpaan kysymykseen. Kaikki turhat jaarittelut jäisivät kyllä kirjoittamatta. Illatkin ovat välillä melkoista hulabaloota, joten aina ei vältsysti olisi aikaa jubailla.

"vvieras"
Mun mies vastaa vieläkin tasantarkasti siihen mitä kysyn ei mitään ylimääräisiä siis viesteihin puhua kyllä osaa, mutta noi tekstiviestit on aina jotenkin ollut vaikeita. Ja kai toi tosissaan on mun kanssa kun yhteisiä vuosia takana 20 ja edelleen menee hyvin ((=

"Hmh"
[QUOTE="akka";29288684]Miks pitää lähetellä viestejä toisen työaikana, en ole ikinä tajunnut sitä?[/QUOTE]

Nimenomaan.
Kuulostaa kyllä kiinnostuneelta kun ajaa lähes sata kilometriä pelkän kahvilla käynnin takiakin.

"koji"
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllätin;29288013:
Ihan normaalia että vastaa lyhyesti, ei töistä voi vastailla pitkiä selostuksia, ei siittä makseta palkkaa.
Samaten työn jälkeen voi olla paljon muuta hommaa.
Yritäs nyt esim vastailla feissiin tai luuriin jos tekee vaikkapa polttopuita talveksi, menee useasti useampi tunti pilkkomisessa. Niin hikistä puuhaa että ei siinä kosketella luuria kovinkaan herkästi.

Terveisin: metsien mies
Ai Metsänreunasta? :p

Yhteistyössä