Onko tämä mielestäsi kaksinaamaista?

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
totta mut pystyykö enää hirveen salaa poltella ku lapset kasvaa esim teini ikään tulee..
Ei pysty. Siinä vaiheessa - tai itse asiassa jo hieman sitä ennen - joutuu tekemään päätöksen, lopettaako tupakointi vai ollako huonona esimerkkinä lapsilleen.

 
mip
Hölmöä väittää äidin olevan kaksinaamainen jos tekee tuollaista.
Jos äiti näkee parhaakseen ja lasten parhaaksi polttaa salassa, niin miksi se olisi tuomittavaa? Niinkuin täällä jo nimimerkki "hh" mainitsikin asiasta, että liian usein näkee sitä että lapset istuu samassa autossa ja siinä poltellaan. Eli säästä tuomiosi muille, paljon suurempaa vahinkoa tekeville...

Enkä usko, että siitäkään on harmia jos nukkuu krapulaansa toisessa huoneessa jos siihen on mahdollisuus PÄINVASTOIN. Hienoa toimintaa minun mielestä. On kurjaa olla pahanhajuinen ja vielä vähän tyhjäpäänä lastenseurassa, kun voisi ennemminkin olla vähän freessimpänä. Ja tähän on aika turha vastata että "no ehkä on parempi olla ryyppäämättä" koska kyllä äideilläkin on oikeus joskus rillutella :)
 
Krapulan poisnukkuminen piilotettusti voi olla ihan hyväkin juttu. Jos saa siten rauhassa nukkua.
En ole kyllä aikoihin ollut krapulassa, mutta viimeksi kun olin - olisin taatusti sulkeutunut salakammioon jos sellainen olisi ja sellaiseen olisi ollut mahdollisuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mip:
Hölmöä väittää äidin olevan kaksinaamainen jos tekee tuollaista.
Jos äiti näkee parhaakseen ja lasten parhaaksi polttaa salassa, niin miksi se olisi tuomittavaa? Niinkuin täällä jo nimimerkki "hh" mainitsikin asiasta, että liian usein näkee sitä että lapset istuu samassa autossa ja siinä poltellaan. Eli säästä tuomiosi muille, paljon suurempaa vahinkoa tekeville...

Enkä usko, että siitäkään on harmia jos nukkuu krapulaansa toisessa huoneessa jos siihen on mahdollisuus PÄINVASTOIN. Hienoa toimintaa minun mielestä. On kurjaa olla pahanhajuinen ja vielä vähän tyhjäpäänä lastenseurassa, kun voisi ennemminkin olla vähän freessimpänä. Ja tähän on aika turha vastata että "no ehkä on parempi olla ryyppäämättä" koska kyllä äideilläkin on oikeus joskus rillutella :)
Jep!

Me sanotaan että ollaan juhlittu aikuisten juhlissa, ja juotu liikaa kaljaa. Ja nyt sitte kärsitään.. Epeli yleensä sanookin jos kanuuna vaivaa "Onk seppäij päässä?"
:whistle:
 
Vieras
Muusta ei kommenttia mutta salatupakointi on naurettavaa, typerää ja lyhytnäköistä. Miksi esittää lapsille täydellistä kun ei sitä ole? Mä tupakoin ja olen sanonut aina lapsille että haluaisin lopettaa mutta se on vaikeaa. Ettei kannata aloittaakaan.

Jostain ne sen kuitenkin joskus saa tietää, jos ei muuten niin isompana jossain keskustelussa sukulaiselta "..polttihan se sun äitisikin silloin..". Miltä mä silloin vaikuttaisin? Kaksinaamaiselta, typerältä, epäuskottavalta. En sellaista halua. Tupakointia ne nyt näkee joka tapauksessa joka puolella, se että äiti yrittää esittää täydellistä ei siltä pelasta.

Juo mä en ikinä niin että olisi alkoholista varsinainen krapula. Väsyttää voi seuraavana aamuna mutta aikuisten menoissa joskus voidaan valvoa myöhään ja silloin väsyttää. Se(kin) on täysin normaalia.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun äiti poltti salaa, sain tietää siitä vasta parikymppisenä et käy saunalla polttamassa :D
Täytyy lisätä, et mä en kyl missään vaiheessa ole ajatellut et mun vanhemmat olis täydellisiä tai et kukaan olis. Miten tupakoimattomuus ja absolutismi tekis ihmisestä muka täydellisen?
 

Yhteistyössä