Onko täällä spekuloitu jo prinsessa Viktorian raskautta?

  • Viestiketjun aloittaja Kiltti äiti
  • Ensimmäinen viesti
"huu"
Ihan sama miten paljon heittää kunhan saa rauhassa keskittyä loppuodotukseen.
Ja miksi sitä pitää spekuloida? Aika moni nainen synnyttää joko ennen La tai jälkeen tai ei synnytä ollenkaan.
 
Kiltti äiti
[QUOTE="huu";24448556]Ihan sama miten paljon heittää kunhan saa rauhassa keskittyä loppuodotukseen.
Ja miksi sitä pitää spekuloida? Aika moni nainen synnyttää joko ennen La tai jälkeen tai ei synnytä ollenkaan.[/QUOTE]

Siksi kiva spekuloida kun on ihan oikea rinsessa ja vielä tulossa odotettu pieni. Ihanaa hömppää, jota seurata ja haaveilla itsekin vielä omasta tuhisijasta.
 
Minäkin olen ihmetellyt, että miten kenenkään raskautta nyt sen kummemmin tarvitsee tai edes pystyy spekuloida. Miten esimerkiksi iltalehdissä siitä voidaan kirjoitella sivutolkulla (vai kirjoitellaanko)? Ei kai sitä "oi, ihanaa, kauan tätä on odotettu" -juttua kovin pitkälti jaksa.
 
Kiltti äiti
[QUOTE="huuu";24448627]Kyllä mä kruunupäistä pidän mutta antaisin kyllä pesimisrauhan :D[/QUOTE]

Tuskin se heidän pesimistään kovin haitta, jos yksi minä täällä takahikiällä mietin, kuinka pitkällähän kruunuprinsessan raskaus on :D.
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24448596:
Minäkin olen ihmetellyt, että miten kenenkään raskautta nyt sen kummemmin tarvitsee tai edes pystyy spekuloida. Miten esimerkiksi iltalehdissä siitä voidaan kirjoitella sivutolkulla (vai kirjoitellaanko)? Ei kai sitä "oi, ihanaa, kauan tätä on odotettu" -juttua kovin pitkälti jaksa.
No mä luin ravintolassa jompaakumpaa iltapäiväroskalehteä tässä yks päivä ja siellä spekuloitiin mm. missä lapsi on saanut alkunsa, oliko se kenties ulkomaanmatkalla siellä ja siellä ja kenen luona silloin oltiin vierailulla... en ihmettelis vaikka seuraavaks miettisivät missä asennossa lapsi sai alkunsa ynnä muuta mielenkiintoista.
 

Yhteistyössä