En oo käyny täällä pitkään aikaan, joten en löytänyt selaamalla. Onko laittaa linkkiä?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24448541:Arvaa.....
Aika pitkä tiineysaika, kun yli vuoden olleet naimisissa?tehnyt ennen avioliittoa?
Noista kruunupäistä nyt ikinä tiedä, millain ne on rakennettu.....Aika pitkä tiineysaika, kun yli vuoden olleet naimisissa?
Varjelkoon, sä oikeasti haluat ne lukea?Alkuperäinen kirjoittaja Kiltti äiti;24448757:Aamuäreelle sylillinen ruusuja. Olen onneton tuon haun kanssa, joten alanpa tutkimaan linkkeijä .
No mä luin ravintolassa jompaakumpaa iltapäiväroskalehteä tässä yks päivä ja siellä spekuloitiin mm. missä lapsi on saanut alkunsa, oliko se kenties ulkomaanmatkalla siellä ja siellä ja kenen luona silloin oltiin vierailulla... en ihmettelis vaikka seuraavaks miettisivät missä asennossa lapsi sai alkunsa ynnä muuta mielenkiintoista.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24448596:Minäkin olen ihmetellyt, että miten kenenkään raskautta nyt sen kummemmin tarvitsee tai edes pystyy spekuloida. Miten esimerkiksi iltalehdissä siitä voidaan kirjoitella sivutolkulla (vai kirjoitellaanko)? Ei kai sitä "oi, ihanaa, kauan tätä on odotettu" -juttua kovin pitkälti jaksa.