Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

  • Viestiketjun aloittaja santsu
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anteeksi mutta miten noin lihavat voi harrastaa seksiä? Yhdyntää varsinkin... Miten emätin löytyy edes? Miten mies pääsee tarpeeksi lähelle ellei sitten omista metrinkikkeliä.
 
vierailija
Öööh mä oon 152 cm ja 147 kg, aika pallo, voitteko kuvitella. Koko ajan on hiki, jalat haisee karmealta, pieren koko ajan ja kasvoihin tuli halvaus. Hiuksiakin lähtee ja iho on näppylällä.
 
vierailija
Ei ole aloittaja yksin. Minulla pituutta 183cm, painoa tälle aamua 157 kg. Vaikea uskoa, mutta kymenen vuotta sitten olin 80 kg ja pelkkää lihasta. Mutta ensimmäinen raskaus muutti kaiken, raskausmasennuksessa ja yksinhuoltajana tuli sitten lohtusyötyä, kokkailtua ja leivottua kaikkea. Ja siitä tuli turhankin nopeasti elämäntapa. Ja sitten kun sitä painoa alkoi kertymään, tapasin mukavan miehen ja poks, olinkin uudestaan raskaana ja siinä oli oikeasti itsekin helisemässä kun painoa tipahteli nesteen muodossa paria kiloa viikossa ja teki raskausmyrkytyksen siihen päälle. Toisen lapsen syntymän jälkeen tuli taas masennus, siihen masennuslääkkeet. Ja näin jälkiviisaana niitä ei olisi pitänyt ottaa kun sitä vaan söi ja söi ja se oli se juttu mistä tuli olevinaan hyvä olo. Pahimmillaan en kolmeen viikkoon poistunut asunnosta kun mies teki ruoat ym että saisin levätä. Ja siinä vaiheessa kun en sopinut mihinkään vaatteisiin, oli hän soittanut neuvolaan ja saanut sieltä lääkärin käymään ja lääkkeet pois ja siitä lähti hiljakseen palautuminen. Mutta vaikka nyt lasten kanssa puuhaan ja liikun niin silti tulee syötyä. Ja vaikka luvut näyttää varsin hurjilta, ei minulla ole liikkumisen tai muun kanssa ongelmia. Kun vaan saisi itseään niskasta pidettyä nyt kiinni että ei paino ainakaan nousisi kun vaatteet on nytkin aika tiukat. Syksy ollut taas sellaista verukkeiden aikaa että aina on löytynyt syy ottaa joku herkku tai jättää liikkumatta. Ja sitten kun on kehonrakenteeltaan tämmöinen että se leviää joka puolelle niin tuota painoa saa varkain lisää ihan huomaamatta.
 

Yhteistyössä