Mä olen aivan koukussa blogeihin
Tosin HÄVETTÄVÄN harvoin niihin puumerkkiäni kommentoimalla jätän. Oman blogini "blogilistalla" on ne, joiden päivitykset käyn kurkkaamassa heti, kun huomaan niihin päivityksiä tulleen.
En ole juurikaan kiinnostunut kenenkään henkilökohtaisesta elämästä. Enkä usko, että monikaan on kiinnostunut mun henkilökohtaisesta elämästäni siinä määrin, että sitä jaksaisi blogistani lukea. Mulla on meinaan melko kuiva elämä
Joten pidän itseni melko pitkälti blogini "ulkopuolella". Kyllä lukijani varmaan tietävät sen, että lapsia on 4, joista 3 on tyttöjä ja mieskin löytyy. Olen palannut työelämään hetki sitten takaisin ja...niin...no...ei siellä nyt varmaan tuon kummemmin meikäläisen elämän sisältö esiin tule. En näe sitä tarpeelliseksi (enkä tosiaan usko, että se on kiinnostavaakaan) koska blogini keskittyy tuunaamiseen, kirppistelyyn ja jos vaikka minkämoisiin pikkuprojekteihin. Milloin laihdutan, milloin venytän penniä ja milloin sitten jotain muuta.
Se, mikä blogeissa omasta mielestäni kiehtoo ja käsillä tekeminen. DIY-, tuunaus, nikkarointi, ompelu...you name it! Mä saan aivan mielettömiä inspiksiä blogeista, joissa tehdään itse. Ja siis tässä kohtaa en tarkoita isoja projekteja, vaan sellaisia pieniä, joita kuka tahansa meistä pystyy tekemään.
Jos nyt saisi toivoa, niin juuri tällä hetkellä olisi kiva löytää blogi, jossa pidetään samantyylistä "penninvenytyskuukautta", kuin mitä itse pidän. Olisi mukava nähdä miten muut penniä venyttäövät ja saada sitä kautta ehkä vinkkejäkin
Viimeksi eilen löysin erään blogini lukijan blogista aivan älyttömän kivan idean, jonka aion ehdottomasti toteuttaa myös itse