Onko täällä muita jotka eivät seuraa kenenkään blogia?

Määa
No mä en seuraa, ei kiinnosta muoti ja jonkun toisen elämä niin paljoa. Tai no, onhan noi paranormaaliblogi, mysteerien aika jne. kyllä blogeja nekin, ja oon käynyt lueskelemassa, mutta noita mistä näillä palstoilla jauhetaan en ymmärrä.

Mä seurasin joskus aktiivisesti blogeja, mutta en nykyisin seuraa kenenkään blogia, käyn niissä joskus. Koen syyllisyyttä kun en seuraa edes kaverien blogeja, mutta se täytyy sanoa että olen silti kiinnostunut heistä ja asioistaan.

Mulla on vaan joku mielenhäiriö siinä, että tykkään että kuulumiset kerrotaan vanhanaikaisilla menetelmillä eli soittamalla, tapaamalla, viesteillä tai sähköpostilla. Sit mä kuitenkin itse käytän nettiä moneen asiaan, joten jokin ristiriita mulla on tässä. :)

"hillla"
En oikeasti tajua mielenkiintoa muiden, pahimmillaan tuntemattomien ihmisten elämää kohtaan. Ymmärrän kyllä jos joku haluaa vertaistukea jonkin sairauden tms. kohdatessa, mutta muuten, oikeasti? Mikä niissä blogeissa kiehtoo??
No ei mua tietenkään kaikkien elämät kiinnosta, mutta jos bloggaajalla on esim. samanlainen sisustusmaku, vaatemaku, samanikäisiä lapsia kuin minulla, se on raskaana niinkuin minä yms, niin kyllä mua kiinnostaa usein sellainen blogi. Kiva katsella nättejä kuvia esim. kodista ja vaatteista ja saada samalla vinkkiä. Tai esim. lukea että toisillakin on uhmaa ja ei aina niin ruusuista, taikka jakaa toisen kanssa omia raskausvaivoja ja tuntemuksia.

hiop
No kai mä sitten seuraan? Mitä te tarkoitatte seuraamisella?

Mä luen ainakin, useimmiten on sellainen 4-6 blogia joita käyn randomilla otannalla lukemassa, selaan uusimman postauksen ja vanhemmat mitä on tullut viime käynnin jälkeen.
En kommentoi koskaan.

On myös blogeja jotka käsittelee jotain selkeää aihepiiriä, joka ei ole bloggaajan oma elämä ja täten blogistista itsestään ei paljon tiedäkään.

En seuraa kenenkään blogia, jos blogeilla tarkoitetaan ihmisen vaatevalintoja, sisustusvalintoja tai ruokavalintoja listaavaa kuvakollaasia.

Joistain asioista olen kiinnostunut ja niihin liittyviä blogikirjoituksia käyn lukemassa, jos kohdalle sattuu. Luen myös kiinnostaviin aiheisiin liittyviä artikkeleita, kolumneja ja esseitä, sekä katson niistä kertovia videoita.

Peyote
[QUOTE="noh";29754431]Siinää mielessä seuraan koska stalkkaan yhtä tyyppiä. Muuten mua ei blogit kiinnosta paitsi saatan jotain vilkaista jos on mielenkiintoinen aihe.[/QUOTE]

Miks sä stalkkaat sitä? :D

cru
Jos käyt katselemassa blogeja = seuraat blogeja. Aika moni täällä valehtelee. Ei ne bloggarit saisi niin paljon mainostajia ja rahaa jos se olisi totta, ettei kukaan tähän ketjuun vastaajista ei niitä seuraisi.

Noooo
Jos käyt katselemassa blogeja = seuraat blogeja. Aika moni täällä valehtelee. Ei ne bloggarit saisi niin paljon mainostajia ja rahaa jos se olisi totta, ettei kukaan tähän ketjuun vastaajista ei niitä seuraisi.
Jos yksi vierailu yhdellä blogilla on seuraamista niin anteeksi luen ja seuraan sitten. Mutta en voi mitään sillä ettei kiinnosta tyhjänpäiväisten ihmisten tyhjänpäiväiset asiat.

Yhteistyössä