En oikeasti tajua mielenkiintoa muiden, pahimmillaan tuntemattomien ihmisten elämää kohtaan. Ymmärrän kyllä jos joku haluaa vertaistukea jonkin sairauden tms. kohdatessa, mutta muuten, oikeasti? Mikä niissä blogeissa kiehtoo??
No ei mua tietenkään kaikkien elämät kiinnosta, mutta jos bloggaajalla on esim. samanlainen sisustusmaku, vaatemaku, samanikäisiä lapsia kuin minulla, se on raskaana niinkuin minä yms, niin kyllä mua kiinnostaa usein sellainen blogi. Kiva katsella nättejä kuvia esim. kodista ja vaatteista ja saada samalla vinkkiä. Tai esim. lukea että toisillakin on uhmaa ja ei aina niin ruusuista, taikka jakaa toisen kanssa omia raskausvaivoja ja tuntemuksia.En oikeasti tajua mielenkiintoa muiden, pahimmillaan tuntemattomien ihmisten elämää kohtaan. Ymmärrän kyllä jos joku haluaa vertaistukea jonkin sairauden tms. kohdatessa, mutta muuten, oikeasti? Mikä niissä blogeissa kiehtoo??
näinkö uskot parinkymmenen vastaajan perusteella.Jos käyt katselemassa blogeja = seuraat blogeja. Aika moni täällä valehtelee. Ei ne bloggarit saisi niin paljon mainostajia ja rahaa jos se olisi totta, ettei kukaan tähän ketjuun vastaajista ei niitä seuraisi.
Jos yksi vierailu yhdellä blogilla on seuraamista niin anteeksi luen ja seuraan sitten. Mutta en voi mitään sillä ettei kiinnosta tyhjänpäiväisten ihmisten tyhjänpäiväiset asiat.Jos käyt katselemassa blogeja = seuraat blogeja. Aika moni täällä valehtelee. Ei ne bloggarit saisi niin paljon mainostajia ja rahaa jos se olisi totta, ettei kukaan tähän ketjuun vastaajista ei niitä seuraisi.