Onko täällä muita, joita luullaan aina ikäistään reilusti nuoremmaksi?

ejk
olen 30 ja multa kysytään aina paperit.
vanhin lapseni menee ekalle ja ihmiset kauhistelee ( tuntemattomat mummot yleensä ), että voi miten nuori olet ja hui miten nuorena aloittanut.
joskus se tuntuu pahalta. taifan ens kerralla sanoa, että hui vieläkö sun ikäsiäkin on hengissä.

jeps
Alkuperäinen kirjoittaja ejk:
vanhin lapseni menee ekalle ja ihmiset kauhistelee ( tuntemattomat mummot yleensä ), että voi miten nuori olet ja hui miten nuorena aloittanut.
joskus se tuntuu pahalta. taifan ens kerralla sanoa, että hui vieläkö sun ikäsiäkin on hengissä.
Sama ikä ja oon nuoren näkönen. Mun lapsi menee jo kolmannelle joten voit kuvitella sitä päivittelyn määrää xD

Alkuperäinen kirjoittaja ejk:
:LOL: :kieh:

Nämä maitohyllyllä kauhistelvat vanhemman ikäpolven ihmiset on kyllä useasti juuri sitä pakkoavioitunutta ikäpolvea ja itse hyvinkin nuorena lapsensa saaneita- MINUA nuorempana esikoisensa tehneitä :whistle:

joo
Mä oon 36 ja viime kesänä töissä parikymppiset luuli mua korkeintaan 26-vuotiaaksi...en tiiä onko hyvä vai huono, pitäskö tässä rueta jotenkin aikuistuun esim. ottaa mummopermanentti tms eikä mitään ponnaria enää...No toisaalta parempi näin ku et alettas jotain seniorietuja tarjota, heh!

janna
No laitoinkin tuossa joku aika sitten postauksen että ikää on 37 ja paperit kysyttiin baarissa, enkä siis päässyt sisään. Kukaan ei sitä täällä uskonut :D Mutta normaalisti (olin tuolloin tulossa tanssikeikalta ja meikit + vermeet asiaankuuluvat) mua yleensä luullaan alle 30 v; Nuoremmaksi kuin miestäni joka on 31 ja hänkin näyttää todella nuorelta.

Mindy
Ikää kohta 29 ja ainakin alkuvuodesta kysyttiin paperit Alkossa ja baarin ovella. Tosin monet on sanoneet, että näytän laittautuneena ihan teiniltä... Pitäis varmaan meikkaustyyli päivittää :)

mamma
Tuossa joskus vielä ihan parisen v. sitten mua luultiin kolmekymppiseksi,vaikka olen jo 40+ ja pian sen toisenki plussan siihen vois laittaa..
Aikanaan ku olin semmosen parikymppinen,menin ärrältä ostamaan tupakkaa,ku olin kapakkaan menossa iltaa viettämään,niin minulta kysyttiin papereita ja silloin oli ikäraja 16 tupakassa:O

vieras
Aina. Luullaan 5-10 vuotta nuoremmaksi. Olen 28v. Omasta mielestänikin näytän jonkun verran nuoremmalta, mutta en sentään alle 18v. Minulta kysytään melkein aina paperit. Ja jotkut ei edes usko mua tän ikäiseksi, luullaan että valehtelen. Typerää. Mutta muuten olen kyllä ihan tyytyväinen "nuorekkaaseen" ulkonäkööni.

babyface
vasta kuulin, kun joku täti päivitteli miehellensä että tuo tyttö on tuskin kahtakymmentä ja sillä on kaksi lasta..:) Meinasin huikata sille että oon kyllä täyttäny jo 15:)! olen 24 ja näytän nuoremmalta, olen pienikokoinen muutenkin..ja tietenkin nuori kahden lapsen äidiksi, kyllä..

Mt2w
Joo no tosiaan olin vanhempien kanssa perheenä ottamassa rokotusta viimetalvena 18-vuotiaana (vastoin omaa tahtoa kiristettiin ottamaan sikainfluenssapiikki) ja hoitaja kysyin: "jokos olet täyttänyt 13-vuotta?".. Hieman hävetti :D

:wave: Täällä on iäkseni arvioitu kuvan perusteella jopa 12-vuotiaaksi.. Viimeksi käydessäni baarissa, hoki minulle jonossa kaksi miestä takanani"Et varmaan ole täysikäinen, et varmana".. Bussissa kerran yksi mies:"On se ku nykypäivänä vaan lapsia tehdään, kun rippikoulua ees käyty". Mutta kyllä mä saan itseni näyttämään vanhaltakin, oikeanlaiset meikit ja vaatteet ni johan vuosia tulee lisää.

jeps
Olin menossa erääseen toimenpiteeseen, ja samalla kysyin lääkäriltä että voisiko tällä käynnillä laittaa kierukan. No lääkäri tuumas siihen, että ei meillä ole tapana laittaa synnyttämättömille tytöille kierukkaa! Mä siihen että itseasiassa olen kerennyt jo 2 lasta tehdä, että saisinko vain sen kierukan :D lääkäri ei ollut uskoa, alkoi tutkia papereitani tarkemmin ja tuumas että näinhän se taitaa olla, ja että luuli mua alaikäiseksi tyttöseksi :D ja mulla ikää pian 25v ;)

Yhteistyössä