Onko täällä muita, joita luullaan aina ikäistään reilusti nuoremmaksi?

nelikymppinen
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Nooh, saiskos niitä kuvia...vähän kyllä epäilen että kukaan 40v voi näyttää 25v jos ei leikelty. Vika taitaa sillon olla sen katsojan silmissä tai katsottavan päässä...
Yleensä katsojan.
En todellakaan usko näyttäväni kaksvitoselta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Nooh, saiskos niitä kuvia...vähän kyllä epäilen että kukaan 40v voi näyttää 25v jos ei leikelty. Vika taitaa sillon olla sen katsojan silmissä tai katsottavan päässä...
itseasiassa voi. suurin osa nelikymppisistä kun näyttää "nelikymppiseltä" siksi että tietynlainen ulkoinen olemus mielletään tiettyyn ikään. Suomessa nelikymppisen "kuuluu" leikkauttaa lyhyt tukka, käyttää silmälaseja, olla 15 kiloa ylipainoinen ja kävellä lenkkareissa tai crocseissa tai muissa "järkevissä" kengissä.
näin kärjistetysti.

Jos ei pidä "nelikymppisen" kampausta ja vaatteita jne, näyttää ihmisten mielestä nuoremmalta mitä on, sen kokonaisuuden takia.

ejk
ja jotkut taitaa nyt luulla, että se on automaattisesti hienoa ja kehumista, jos näyttää nuoremmalta kuin oikeasti on.
No, mä olen siis 30 ja kuullut AINA päivittelyä, että voivoi,lapsi on lapsai tehnyt ja nuoripa olet ja oletko täysi-ikäinenkään vielä . Just siis nimenomaan vanhemmat tuntemattomat ihmiset on pahimpia. Mulla on kaksi lasta, pian 7v ja 2v ja heidän kanssaan liikkuessa luullaan mua siskoksi. JA SE EI OLE KIVAA. Joskusse loukkaa ihan hemmetisti, että päivitellään ja kauhistellaan.
Mua se ei haittaa jos kysytään ne paperit jossain kaupassa, mutta se ihmisten päivittely.Se tekee erittäin tyhmän olon vielä senkin jälkeen kun kerron että no,olen kyllä 30 ja sitten alkaa se päivittely että miten voit ja ohhoh ja hyvin oot säilynyt jne jne.

:wave:

Itse täytän 30 kohta ja multakin kysellään noita papereita edelleen kaupoissa, baareista nyt puhumattakaan.

ejk:n kommenttiin komppaan sen verran, että etenkin opiskelu-/työkuvioissa on välillä tosi tylsää se, että luullaan paljon nuoremmaksi. Saatetaan ihan suoraan epäillä, että olenko muka ehtinyt ihan päteväksi opiskella tai sit vähintään ajatellaan, että olen aivan suoraan koulunpenkiltä töissä ilman kokemusta.

Samoin joskus lasten kanssa tylsää, kun tuntemattomat pitää niin nuorena äitinä, että. Ja olin kuitenkin jo 26, kun esikoisen sain :xmas:

g
yks tuttu on aika pienikokoinen ja nuoren näköinen, mies siis kyseessä. oli ollut asunnollaan kun tv-lupatarkastaja oli tullu oven taa. tarkastaja oli kysyny että onko isä tai äiti kotona, tyyppi vaan että ei ja veti oven kiinni :D parikymppisestä siis kyse.

multa kysytään kans papereita sillon tällön, baariin mennessä tai tupakka ostaessa jne. kiva kerran kun menin yhden nuoremman tytön (18v oli sillon ja minä 25v) baariin, siltä ei kysytty papereita mutta multa kysyttiin... :D

mä en nyt varmaan ihan kakaralta näytä mutta ikäistäni nuoremmalta kyllä ja tiedostan sen itsekkin. musta on tosi kiva järkyttää mummoja kun kerron että esikoinen lähtee kouluun jne. hitsi nitä ilmeitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ejk:
ja jotkut taitaa nyt luulla, että se on automaattisesti hienoa ja kehumista, jos näyttää nuoremmalta kuin oikeasti on.
No, mä olen siis 30 ja kuullut AINA päivittelyä, että voivoi,lapsi on lapsai tehnyt ja nuoripa olet ja oletko täysi-ikäinenkään vielä . Just siis nimenomaan vanhemmat tuntemattomat ihmiset on pahimpia. Mulla on kaksi lasta, pian 7v ja 2v ja heidän kanssaan liikkuessa luullaan mua siskoksi. JA SE EI OLE KIVAA. Joskusse loukkaa ihan hemmetisti, että päivitellään ja kauhistellaan.
Mua se ei haittaa jos kysytään ne paperit jossain kaupassa, mutta se ihmisten päivittely.Se tekee erittäin tyhmän olon vielä senkin jälkeen kun kerron että no,olen kyllä 30 ja sitten alkaa se päivittely että miten voit ja ohhoh ja hyvin oot säilynyt jne jne.
Kyllä minuakin ärsyttää nimenomaan eniten ne ihmisten ilmeet ja päivittelyt. Samoin se, että moni kuvittelee, että on ihan sopivaa kysyä nuoren näköisen ikää. En minäkään koskaan kysele muiden vieraiden ihmisten ikiä. Ymmärrän toki sen, että kaupassa kysytään, mutta kun kerrankin olin 21-vuotiaana lentokentällä ja siellä eräs nainen alkoi jutella matkoista ja jossain vaiheessa kysyi kuinka vanha olen, vastasin 21 ja nainen siihen suureen ääneen hämmästeli, että luuli, että olen 13 tai 14. Tulee itselle sellainen nolo tunne ja alkaa vaan hävetä ikäänsä.

Minulla ei ole lapsia, mutta varmaan luultaisiin siskoksi jos lapsia olisi tai 15-vuotiaaksi teiniäidiksi.

Toisaalta kai se on näin päin parempi kuin, että luultaisiin nyt 25-vuotiaana nelikymppiseksi. :|

Mutta eniten tässä harmittaa se, että kohdellaan kuin lasta. Aivan kuin olisi jotenkin vajaaälyinen, ettei osaa tai tiedä mitään.

Minä olen miettinyt sitäkin, että pukeutumistyylini on varmaan kovin teinimäinen, mutta en osaa mihinkään jakkuihinkaan pukeutua. Ja toisaalta auttaisiko se tyylinvaihdoskaan, kun naama on niin lapsen näköinen. Haluaisin näyttää siltä, että luultaisiin täysi-ikäiseksi, siis vähintään 18-vuotiaaksi.

Pusse
Nykyään oon jo rupsahtanut pahasti, mutta kun olin 17v yksi lipunmyyjä kysyi että oonko jo täyttänyt 12... Menin aivan tolaltani, näytänkö NIIN kakaralta?
Sitten kun menin tulevaa pomoani tapaamaan, olin joku 18,5v :D, ja astuin sen huoneeseen ja pomo näki mut niin ensimmäinen kommentti oli: "Et oo kyllä vielä 18!" Hän oli kyllä nähnyt mut aiemmin kun äitini oli siellä myös töissä =)

Ois suorastaan kiva kun vieläkin pidettäis nuoremman näköisenä, mutta elämä kuluttaa... Valitettavasti.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Tässä minä. Ikäarvioita...?
http://www.myspace.com/cherrybonbon_finland
Yli 20 ehdottomasti, sanoisin, että noin 25-vuotiaalta näyttää. =)
Mitäh?? On tuo nyt joku lähemmäs 40v! Sanoisin, että 35 vähintään (nuorempi vain jos kiskoo tupakkia paljon ). En ihmettele, että minua luullaan 14v:ksi 30v:na :)

keke
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
Yli 20 ehdottomasti, sanoisin, että noin 25-vuotiaalta näyttää. =)
Mitäh?? On tuo nyt joku lähemmäs 40v! Sanoisin, että 35 vähintään (nuorempi vain jos kiskoo tupakkia paljon ). En ihmettele, että minua luullaan 14v:ksi 30v:na :)
Jep ite heitin kans 35.

Tiuhti
Minä onnistun usein yllättämään ihmisiä. Muutama viikko sitten törmäsin erääseen työkaveriin kaupungissa ja hän oli varsin hämmästynyt siitä, että minulla on jo 5- ja 6-vuotiaat lapset, kun emme ole koskaan töissä puhuneet muusta kuin työstä. Hän tunnusti luulleensa minua n. 20 vuotiaaksi ja perheettömäksi, vaikka oikeasti olen 29 vuotias perheenäiti :D

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

paha sanoa mitään noin pienestä kuvasta. mutta arvio olis siinä 3 kympin paikkeilla
no klikkaa isommaksi se kuva...

arvioisin että reilu 30?
voi olla reilustikkin reilu 30v. mutta ei mun mielestä siltä näytä.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

paha sanoa mitään noin pienestä kuvasta. mutta arvio olis siinä 3 kympin paikkeilla
no klikkaa isommaksi se kuva...

arvioisin että reilu 30?
Juu aika lähellä...en se oikeasti minä ole mutta voisin olla :)

sä niinkun linkität tänne luvatta jonkun toisen kuvia
:eek:

Yhteistyössä