Onko täällä muita, joita luullaan aina ikäistään reilusti nuoremmaksi?

vieras
32v olen ja aina ollaan joko tuijottamassa tai päivittelemässä miten iso perhe on nuorella tytöllä. On myös kysytty ovella, että onko vanhempia kotona ( johon vastasin, että "no, mies on vähän vanhempi minua" :D )

vauhtimumon naapuri
meidän talossa asu yksi rouva joka oman kertoman mukaan yli 70v mutta oikeesti näyttää juuri ja juri 50v tämä vauhtimummo vetää niin röökiä kuin alkoakin ei tosin jatkuvasti mutta vähintän kerran kuussa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
32v olen ja aina ollaan joko tuijottamassa tai päivittelemässä miten iso perhe on nuorella tytöllä. On myös kysytty ovella, että onko vanhempia kotona ( johon vastasin, että "no, mies on vähän vanhempi minua" :D )
Joo sama kohtalo täällä. Aika paha :headwall:

bud
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Mun äiti, kun oli 28v,laiha ja lyhyttukkainen.. meni uimahalliin ja sanoi: yksi lippu kiitos. Ja mitä sai: lastenlipun miestenpuolelle!! :LOL:
:D Tirsk! varmaan kiva :D
Juu, äiti oli siinä sitten että kröhöm.. olen aikuinen ja vielä lisäksi nainen! :D No kyllä se nykyään ihan naiselta näyttää!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja babyface:
vasta kuulin, kun joku täti päivitteli miehellensä että tuo tyttö on tuskin kahtakymmentä ja sillä on kaksi lasta..:) Meinasin huikata sille että oon kyllä täyttäny jo 15:)! olen 24 ja näytän nuoremmalta, olen pienikokoinen muutenkin..ja tietenkin nuori kahden lapsen äidiksi, kyllä..
Minulle on päivitelty myös että hädin tuskin 20 on täyttänyt :D
Ja mulla 5 lasta, mutta ikää 32. Pieni kokoinen myös.

Minä olin kaverillani kylässä. Sinne tuli sitten joku kaupustelija ja kysyi minulta (olin yli 23v), että onko isä ja/tai äiti kotona. Totesin vain, että haenpa tuon 3 vuotta vanhemman äitini tänne :D

33v minulta kysyttiin henkkarit alkossa, kun ostin mietoa viiniä :)

vieras
Kuvia, kuvia tietenkin mukaan jotta palstalaiset voivat kriittisesti arvioiden kirjoittajien väitteiden todenmukaisuutta :D

Olen 26 ja näytän varmastikin myös 26-vuotiaalta, kuten ihmiset yleensäkin. Vaikka monet aina omasta mielestään ovat tietysti parhaiten säilyneitä ;)

vieras
Tää on todella OT: mut naapurin mummo luuli minua parikymppiseksi, kun tähän muutettiin.

Ihmetteli minulle, miten minun ikäiseni voi tietää niin paljon pihan hoidosta ja kasveista yms. Oli kertonut toiselle naapurillekin, että tähän on muuttanut rouva on "ihan semmonen nuori tyttönen".
Sanoin mummolle olevani jo yli nelikymppinen ja mummo vaikutti olevan tiedosta mielissään. Luuli varmaan, että naapurustossa alkaa nuoriso rettelöimään :-O

Tasku Venus
Repesin. :LOL: :LOL: :LOL:

Mua luultii just lapseksi pari kuukautta sitten, kaiketi noin 10-vuotiaaksi. Silloin hävetti. :ashamed: Vaikka eihän se mun vika ole että näytän nuorelta. Olen vaan pienikokoinen.

vieras
Kuvia, kuvia tietenkin mukaan jotta palstalaiset voivat kriittisesti arvioiden kirjoittajien väitteiden todenmukaisuutta :D

Olen 26 ja näytän varmastikin myös 26-vuotiaalta, kuten ihmiset yleensäkin. Vaikka monet aina omasta mielestään ovat tietysti parhaiten säilyneitä ;)
Minä näytän omasta mielestäni kolmekymppiseltä mitä olenkin, mutta kaupan kassojen mielestä taidan olla parikymppinen koska tupakkaa en saa ilman papereita juuri koskaan ja portsarit vaativat papereita ovella.
todella noloa miehelle että luullaan joksikin teiniinsekaantujaksi :|

Tasku Venus

Minä näytän omasta mielestäni kolmekymppiseltä mitä olenkin, mutta kaupan kassojen mielestä taidan olla parikymppinen koska tupakkaa en saa ilman papereita juuri koskaan ja portsarit vaativat papereita ovella.
todella noloa miehelle että luullaan joksikin teiniinsekaantujaksi :|
Joo sama juttu. Meitä oikeesti välillä mulkoillaan ihan kunnolla kun kaikki luulee että mä olen joku pikkuteini, ja miesparkaa luullaan joksikin pervoks. Ja mä olen 27 v. ja mies 25 v. :/

vieras
Mä olen 23 ja omasta mielestäni näytän vieläkin ihan teiniltä.. Viime aikoina ole tullut ajatelleeksi että onkohan tää mielikuva oikeesti vaan mun päässä ja näytänkin muiden mielestä 3-4-kymppiseltä..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olkaa onnellisia! Minua luultiin mieheni äidiksi... Se se vasta kivalta tuntui :(
Mua luultiin miehen tyttäreksi :ashamed:
sen jälkeen olen julkisilla paikoilla miettinyt sitä, pitääkö joku miestä pedofiilina jos hän koskee minuun julkisesti

...
Nooh, saiskos niitä kuvia...vähän kyllä epäilen että kukaan 40v voi näyttää 25v jos ei leikelty. Vika taitaa sillon olla sen katsojan silmissä tai katsottavan päässä...

niih
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Minä olin kaverillani kylässä. Sinne tuli sitten joku kaupustelija ja kysyi minulta (olin yli 23v), että onko isä ja/tai äiti kotona. Totesin vain, että haenpa tuon 3 vuotta vanhemman äitini tänne :D

33v minulta kysyttiin henkkarit alkossa, kun ostin mietoa viiniä :)
Ööh.. Synnyttikö äitis sut 3-vuotiaana? :D

Yhteistyössä