Rukoilijasirkka
Etkä pukeudu!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Luultaispa muakin nuoremmaks :snotty: No joo, mä kyl pukeudunki vähäsen tätimäisesti :ashamed:
Etkä pukeudu!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Luultaispa muakin nuoremmaks :snotty: No joo, mä kyl pukeudunki vähäsen tätimäisesti :ashamed:
mähän en saa osallistua tähän keskusteluun ollenkaan koska se tulkitaan vanhan ämmän katkeruudeksi ja palstakiusaamiseksi, mutta sanonpa kuitenkin että useimmiten ihmiset IRL arvaavat ikäni hiukan, vain hiukan, alakanttiin eli luulevat 42-45 vuotiaaksi, mutta kirkkaassa päivänvalossa näytän takuulla juuri niin vanhalta kuin olenkin, mutta oikein laitettuna ja meikattuna iltavalaistuksessa on luultu 37-39 vuotiaaksi, mutta kerran elämässä on veikattu että olen 14 vuotta vanhempi kuin olen ja sekin tietysti täällä palstalla, kuinkas muuten.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aijaijai... Ette tienneet, ettei tähän saa vastata. Jos sanoo, että nuoremmaksi luullaan, niin häiriköt roikkuu perässä sen jälkeen milloin missäkin keskustelussa huutelemassa vanhaa akkaa yms.
Joo, kyllä mua luullaan nuoremmaksi. Siltikin, vaikka palstalla sanotaan nelikymppisen näköiseksi. (alettiin sanoa vasta sen jälkeen, kun kerroin ikäni, sitä ennen haukuttiin aina, että olen niin nuori etten voi tietää mistään mitään.)
No silt tuntuu kun aina kun oon ulkona ja porukka kuulee minkä ikäinen mä oon niin kaikki on ihan järkyttyneitäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Etkä pukeudu!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Luultaispa muakin nuoremmaks :snotty: No joo, mä kyl pukeudunki vähäsen tätimäisesti :ashamed:
Ihan oikeassa elämässäkin sä olisit mun silmissä näyttänyt yhtä vanhalta. Että älä syytä palstaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mähän en saa osallistua tähän keskusteluun ollenkaan koska se tulkitaan vanhan ämmän katkeruudeksi ja palstakiusaamiseksi, mutta sanonpa kuitenkin että useimmiten ihmiset IRL arvaavat ikäni hiukan, vain hiukan, alakanttiin eli luulevat 42-45 vuotiaaksi, mutta kirkkaassa päivänvalossa näytän takuulla juuri niin vanhalta kuin olenkin, mutta oikein laitettuna ja meikattuna iltavalaistuksessa on luultu 37-39 vuotiaaksi, mutta kerran elämässä on veikattu että olen 14 vuotta vanhempi kuin olen ja sekin tietysti täällä palstalla, kuinkas muuten.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aijaijai... Ette tienneet, ettei tähän saa vastata. Jos sanoo, että nuoremmaksi luullaan, niin häiriköt roikkuu perässä sen jälkeen milloin missäkin keskustelussa huutelemassa vanhaa akkaa yms.
Joo, kyllä mua luullaan nuoremmaksi. Siltikin, vaikka palstalla sanotaan nelikymppisen näköiseksi. (alettiin sanoa vasta sen jälkeen, kun kerroin ikäni, sitä ennen haukuttiin aina, että olen niin nuori etten voi tietää mistään mitään.)
Essie, sähän näytätkin nuorelta, kuten oletkin mä aina välillä näytän perheen miehille kuvaketjuista kuvia palstalaisista, ja sä kuulemma näytät 17-18 vuotiaalta (asiantuntijaraati kostuu 15, 16 ja 21 vuotiaista nuorista miehistä )Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Etkä pukeudu!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Luultaispa muakin nuoremmaks :snotty: No joo, mä kyl pukeudunki vähäsen tätimäisesti :ashamed:
ää hei lopettakaa!Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Ihan oikeassa elämässäkin sä olisit mun silmissä näyttänyt yhtä vanhalta. Että älä syytä palstaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mähän en saa osallistua tähän keskusteluun ollenkaan koska se tulkitaan vanhan ämmän katkeruudeksi ja palstakiusaamiseksi, mutta sanonpa kuitenkin että useimmiten ihmiset IRL arvaavat ikäni hiukan, vain hiukan, alakanttiin eli luulevat 42-45 vuotiaaksi, mutta kirkkaassa päivänvalossa näytän takuulla juuri niin vanhalta kuin olenkin, mutta oikein laitettuna ja meikattuna iltavalaistuksessa on luultu 37-39 vuotiaaksi, mutta kerran elämässä on veikattu että olen 14 vuotta vanhempi kuin olen ja sekin tietysti täällä palstalla, kuinkas muuten.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aijaijai... Ette tienneet, ettei tähän saa vastata. Jos sanoo, että nuoremmaksi luullaan, niin häiriköt roikkuu perässä sen jälkeen milloin missäkin keskustelussa huutelemassa vanhaa akkaa yms.
ai sä tiedät etukäteen miltä mä näytän ihan oikeassakin elämässä, mä en kyllä tiedä kenestäkään täällä pelkän kuvan perusteella miltä he näyttävät IRL, mutta kai se on tämä vanhuus joka sen teettää, ei ole enää niin tarkat silmät kuin nuorisolla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Ihan oikeassa elämässäkin sä olisit mun silmissä näyttänyt yhtä vanhalta. Että älä syytä palstaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mähän en saa osallistua tähän keskusteluun ollenkaan koska se tulkitaan vanhan ämmän katkeruudeksi ja palstakiusaamiseksi, mutta sanonpa kuitenkin että useimmiten ihmiset IRL arvaavat ikäni hiukan, vain hiukan, alakanttiin eli luulevat 42-45 vuotiaaksi, mutta kirkkaassa päivänvalossa näytän takuulla juuri niin vanhalta kuin olenkin, mutta oikein laitettuna ja meikattuna iltavalaistuksessa on luultu 37-39 vuotiaaksi, mutta kerran elämässä on veikattu että olen 14 vuotta vanhempi kuin olen ja sekin tietysti täällä palstalla, kuinkas muuten.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aijaijai... Ette tienneet, ettei tähän saa vastata. Jos sanoo, että nuoremmaksi luullaan, niin häiriköt roikkuu perässä sen jälkeen milloin missäkin keskustelussa huutelemassa vanhaa akkaa yms.
Peesaan :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ää hei lopettakaa!Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Ihan oikeassa elämässäkin sä olisit mun silmissä näyttänyt yhtä vanhalta. Että älä syytä palstaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mähän en saa osallistua tähän keskusteluun ollenkaan koska se tulkitaan vanhan ämmän katkeruudeksi ja palstakiusaamiseksi, mutta sanonpa kuitenkin että useimmiten ihmiset IRL arvaavat ikäni hiukan, vain hiukan, alakanttiin eli luulevat 42-45 vuotiaaksi, mutta kirkkaassa päivänvalossa näytän takuulla juuri niin vanhalta kuin olenkin, mutta oikein laitettuna ja meikattuna iltavalaistuksessa on luultu 37-39 vuotiaaksi, mutta kerran elämässä on veikattu että olen 14 vuotta vanhempi kuin olen ja sekin tietysti täällä palstalla, kuinkas muuten.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aijaijai... Ette tienneet, ettei tähän saa vastata. Jos sanoo, että nuoremmaksi luullaan, niin häiriköt roikkuu perässä sen jälkeen milloin missäkin keskustelussa huutelemassa vanhaa akkaa yms.
Ihmiset näkee toiset omasta vinkkelistään, siksi joku voi nähdä toisen vanhempana tai nuorempana. Mä en näkis wickediä kumminkaan miksikään vanhan näköiseksi. Ja mun mielestä Phoebsi on erittäin kaunis.
Hehah, no kiitän Mut mä oon kyl omasta mielestäni ainakin sellaiset 5 vuotta vanhemman näköinen. Mut mä olenkin elänyt ja nähnyt enemmän kuin monet mua 5 vuotta vanhemmat et ehkäpä se on ihan ok =)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Essie, sähän näytätkin nuorelta, kuten oletkin mä aina välillä näytän perheen miehille kuvaketjuista kuvia palstalaisista, ja sä kuulemma näytät 17-18 vuotiaalta (asiantuntijaraati kostuu 15, 16 ja 21 vuotiaista nuorista miehistä )Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Etkä pukeudu!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Luultaispa muakin nuoremmaks :snotty: No joo, mä kyl pukeudunki vähäsen tätimäisesti :ashamed:
no en ole väittänytkään että Phoebsi olisi ruma, paitsi siinä tapauksessa jos sana nätti tarkoittaa yhtä kuin ruma,Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ää hei lopettakaa!Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Ihan oikeassa elämässäkin sä olisit mun silmissä näyttänyt yhtä vanhalta. Että älä syytä palstaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mähän en saa osallistua tähän keskusteluun ollenkaan koska se tulkitaan vanhan ämmän katkeruudeksi ja palstakiusaamiseksi, mutta sanonpa kuitenkin että useimmiten ihmiset IRL arvaavat ikäni hiukan, vain hiukan, alakanttiin eli luulevat 42-45 vuotiaaksi, mutta kirkkaassa päivänvalossa näytän takuulla juuri niin vanhalta kuin olenkin, mutta oikein laitettuna ja meikattuna iltavalaistuksessa on luultu 37-39 vuotiaaksi, mutta kerran elämässä on veikattu että olen 14 vuotta vanhempi kuin olen ja sekin tietysti täällä palstalla, kuinkas muuten.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aijaijai... Ette tienneet, ettei tähän saa vastata. Jos sanoo, että nuoremmaksi luullaan, niin häiriköt roikkuu perässä sen jälkeen milloin missäkin keskustelussa huutelemassa vanhaa akkaa yms.
Ihmiset näkee toiset omasta vinkkelistään, siksi joku voi nähdä toisen vanhempana tai nuorempana. Mä en näkis wickediä kumminkaan miksikään vanhan näköiseksi. Ja mun mielestä Phoebsi on erittäin kaunis.
En mäkään ala valehdella, mutta toisin kuin eräät, kestän sen mitä minusta sanotaan. Ehkä se on tämä ikä jo, eikun........Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no en ole väittänytkään että Phoebsi olisi ruma, paitsi siinä tapauksessa jos sana nätti tarkoittaa yhtä kuin ruma,Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ää hei lopettakaa!Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Ihan oikeassa elämässäkin sä olisit mun silmissä näyttänyt yhtä vanhalta. Että älä syytä palstaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mähän en saa osallistua tähän keskusteluun ollenkaan koska se tulkitaan vanhan ämmän katkeruudeksi ja palstakiusaamiseksi, mutta sanonpa kuitenkin että useimmiten ihmiset IRL arvaavat ikäni hiukan, vain hiukan, alakanttiin eli luulevat 42-45 vuotiaaksi, mutta kirkkaassa päivänvalossa näytän takuulla juuri niin vanhalta kuin olenkin, mutta oikein laitettuna ja meikattuna iltavalaistuksessa on luultu 37-39 vuotiaaksi, mutta kerran elämässä on veikattu että olen 14 vuotta vanhempi kuin olen ja sekin tietysti täällä palstalla, kuinkas muuten.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aijaijai... Ette tienneet, ettei tähän saa vastata. Jos sanoo, että nuoremmaksi luullaan, niin häiriköt roikkuu perässä sen jälkeen milloin missäkin keskustelussa huutelemassa vanhaa akkaa yms.
Mutta valehtelemaan en ala, Phoebsi ei ole kaunein näkemäni nainen, vaikka nätti onkin
sä oot semmonen pikkutyttöAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Jaa että todisteita kaivataan?
Kuvani on profiilissa. En ala väitellä jos joku haukkuu ikälopun näköiseksi, katsojan silmässähän se aina on, moni myyjä silti on kysynyt paperit ja tarkistanut että ikä varmasti äreellä riittää.
tämäkin on tottaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kyllä minua on luultu ihan yhtä lailla nuoremmaksi ja vanhemmaksi. Jotkut vaan eivät osaa kovin hyvin arvioida ihmisten ikiä.
Nojoo, mä oon kans sitä mieltä, että välillä papereita kysytään ihan asiakkaiden mielenkohottamistarkoituksessa - sanoinkin viime vkonloppuna portsarille, että sillä taitaa olla missio tehdä joku onnelliseksiAlkuperäinen kirjoittaja Kipis:No periaatteessa joo, mutta en usko että tosissaan olivat. Ihan viime vuosinakin Alkossa kysytty papereita ja yhdessä festari-tapahtumassa
Ja pari mun ikää tietämätöntä työkaveria on ihmetelleet miten mulla voi olla lapsia jo, kun ovat ajatelleet että olen samaa ikää kuin he ( parinkympin hujakoilla ), mutta noissa tapauksissa kyse taitaa olla mun suullisesta annista
Niin, ja ikää siis karvaa vajaa 30
Kenestä teidän perheen miehet pitävät?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Essie, sähän näytätkin nuorelta, kuten oletkin mä aina välillä näytän perheen miehille kuvaketjuista kuvia palstalaisista, ja sä kuulemma näytät 17-18 vuotiaalta (asiantuntijaraati kostuu 15, 16 ja 21 vuotiaista nuorista miehistä )Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Etkä pukeudu!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Luultaispa muakin nuoremmaks :snotty: No joo, mä kyl pukeudunki vähäsen tätimäisesti :ashamed:
sinä se vaan jaksat ja jaksat, mutta niinhän sitä sanotaan että nuorena jaksaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:En mäkään ala valehdella, mutta toisin kuin eräät, kestän sen mitä minusta sanotaan. Ehkä se on tämä ikä jo, eikun........Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no en ole väittänytkään että Phoebsi olisi ruma, paitsi siinä tapauksessa jos sana nätti tarkoittaa yhtä kuin ruma,Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ää hei lopettakaa!Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Ihan oikeassa elämässäkin sä olisit mun silmissä näyttänyt yhtä vanhalta. Että älä syytä palstaaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mähän en saa osallistua tähän keskusteluun ollenkaan koska se tulkitaan vanhan ämmän katkeruudeksi ja palstakiusaamiseksi, mutta sanonpa kuitenkin että useimmiten ihmiset IRL arvaavat ikäni hiukan, vain hiukan, alakanttiin eli luulevat 42-45 vuotiaaksi, mutta kirkkaassa päivänvalossa näytän takuulla juuri niin vanhalta kuin olenkin, mutta oikein laitettuna ja meikattuna iltavalaistuksessa on luultu 37-39 vuotiaaksi, mutta kerran elämässä on veikattu että olen 14 vuotta vanhempi kuin olen ja sekin tietysti täällä palstalla, kuinkas muuten.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aijaijai... Ette tienneet, ettei tähän saa vastata. Jos sanoo, että nuoremmaksi luullaan, niin häiriköt roikkuu perässä sen jälkeen milloin missäkin keskustelussa huutelemassa vanhaa akkaa yms.
Mutta valehtelemaan en ala, Phoebsi ei ole kaunein näkemäni nainen, vaikka nätti onkin
Essiestä, Ice Royalista, WC-ankasta, Lodesta, Sirkasta, Glorinhasta, Aamuäreestä nyt ainakin, ja monista muistakin.Alkuperäinen kirjoittaja kerro:Kenestä teidän perheen miehet pitävät?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Essie, sähän näytätkin nuorelta, kuten oletkin mä aina välillä näytän perheen miehille kuvaketjuista kuvia palstalaisista, ja sä kuulemma näytät 17-18 vuotiaalta (asiantuntijaraati kostuu 15, 16 ja 21 vuotiaista nuorista miehistä )Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Etkä pukeudu!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Luultaispa muakin nuoremmaks :snotty: No joo, mä kyl pukeudunki vähäsen tätimäisesti :ashamed: