Nätti nimiKaupan kassajonossa edessä meni n. 2-vuotias JENISSA. OmG!
Nätti nimiKaupan kassajonossa edessä meni n. 2-vuotias JENISSA. OmG!
no hyi helvata.... aijot sitten pilata lapsesi elämän heti alku vaihees..... onneksi olkoon....no, ei vielä ole, mutta ensi viikolla tyttäreni on Lavinnia. Ei ole muita
No emmäänyttiiä. Se kuulosti niin hassulta, kun sen lapsen mummi hoki sitä koko ajan,.Nätti nimi
Noin kirjoitettuna ei varmaan ole muita, olen aina nähnyt tuon nimen kirjoitettuna yhdellä n:llä.no, ei vielä ole, mutta ensi viikolla tyttäreni on Lavinnia. Ei ole muita
Tulee mieleen jänis.Kaupan kassajonossa edessä meni n. 2-vuotias JENISSA. OmG!
yök!Yhdistelmän takia harvinainen, mutta nimestä ei ole tullut ongelmia missään vaiheessa. Tyttären nimi on Luna-Jenna, muilla samalla lailla kaksoisnimet.
Ihan nätti nimi sinänsä, mutta tuli heti mieleen tosta nimestä et 'finnejä'.no, ei vielä ole, mutta ensi viikolla tyttäreni on Lavinnia. Ei ole muita
Täällä päin tuosta nimestä tykätäänAlkuperäinen kirjoittaja yök;24223521:yök!
Vitsi tälläsiä nimiä kuullessa tulee niiiiin kade olo! ajattelin kun laitoin mun tytsyn nimeksi Moona, et se olisi harvinainen...mut ei se niin harvinainen ookkaan...Tietty jotkut on sanoneet, että aika harvinaista kun lasten nimet rimmaa niin hyvin: Joona ja Moona.Mun tytön nimi on Adanna. Niitä oli vielä kaksi kuukautta sitten ainakin alle 30 Suomessa.
Mie tunnen kaks Tittaa toinen on 40v ja toinen 3v.Alkuperäinen kirjoittaja täällä;24223095:oma nimeni on Titta, eipä ollut koulussa samannimisiä ja muutenkin tuntuu harvinaiselta nimeltä
Mulla 19v tytär Jenissa <3 Ei ole kovin yleinen nimi. Tai ainakaan ei ennen ollut,en ole aikoihin käynyt väestörekisterin sivulla.Kaupan kassajonossa edessä meni n. 2-vuotias JENISSA. OmG!
mulla oli ala-asteella sellanen kaveri kuin jarnaNoin 250 muuta taitaa samalla nimellä olla olemassa. Jarna tässä, hyvää iltapäivää vaan.