Onko täällä jollain "erikoinen" nimi?

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
---
ja mikä se on? voi tietenkin kertoa myös vaikka miehensä tai lapsensa nimen.

ja ei pliis niitä mulla on, mutta en kerro-viestejä.

mulla ei niinkään erikoinen, mutta olen 25v ja en ole tainnut tavata ikinä omassa ikäluokassani muita jonka nimi olis Aila. Eli Aila, 25v täällä hei :D
 
"vieras"
No mulla on harvinainen nimi. Tai no, suht harvinainen. En viitti kertoa, ettei mua tunnisteta.

Tuttujen erikoisia nimiä on Kirsikka, Kukka, Lumikki, Omena.

Vai haitko jotain tietylle ikäluokalle harvinaisia nimiä?
 
---
[QUOTE="vieras";24223009]No mulla on harvinainen nimi. Tai no, suht harvinainen. En viitti kertoa, ettei mua tunnisteta.

Tuttujen erikoisia nimiä on Kirsikka, Kukka, Lumikki, Omena.

Vai haitko jotain tietylle ikäluokalle harvinaisia nimiä?[/QUOTE]

ei tarvii olla ikäluokalle harvinaisia välttämättä. tai miten vaan. tuo omani vaan oli esimerkki, että vaikka ei aila ole erikoinen nimi niin omassa kaveriporukassa ja ikäluokassa se on ollut melkoinen harvinaisuus :)
 
"ainokainen"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24223200:
Kerro nyt edes alkukirjain ja se, että onko se yhdistelmänimi?
Eli Tiinaliisako se siellä?
on yhdistelmänimi, muttei Tiinaliisa. en kerro enempää, en halua että kukaan tunnistaa :D
 
JONSERED Karhunkantaja
En ole tainnut kertaakaan törmätä aikuiseen, jolla on sama nimi, kuin minulla. Ja esikoisen nimistä ei ole myöskään vastaan kävellyt... eikä kuopuksen. Keskimmäisen tytön kaimaan olen kerran törmännyt, hän on varttuneempi henkilö.

Nykyään ei tarvitse tavata etunimeäni kuin joka toinen kerta.=)
 
---
En ole tainnut kertaakaan törmätä aikuiseen, jolla on sama nimi, kuin minulla. Ja esikoisen nimistä ei ole myöskään vastaan kävellyt... eikä kuopuksen. Keskimmäisen tytön kaimaan olen kerran törmännyt, hän on varttuneempi henkilö.

Nykyään ei tarvitse tavata etunimeäni kuin joka toinen kerta.=)
ja tässähän pyydettiin nimenomaan niitä nimiä. Jos et aikonutkaan kertoa niitä, miksi piti kirjoittaa mitään?
 
Edellistä pidän tavallisina Tittaa ja Aamua.
Tunnen ainakin 3 Tittaa ja 2 Aamua itse.

Mulla semi-harvinainen nimi;
yleisempi toisena nimenä, miehellä tavis ja pojilla ei ihan tavikset ( kuopuksella vielä harvinaisempi )
 

Yhteistyössä