H
Huom
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:Oman lapsen kohdalta en pysty vielä sanomaan kun vasta yksi on syntynyt. Hän kävi kolme kertaa valohoidossa, ja sairaalasta päästiin yhdeksäntenä päivänä synnytyksestä.
Itsestäni voin kuitenkin kertoa että vaikka vanhempi sisareni oli erittäin (vaikeampi sanoa tarkempia määreitä kun tapahtui 70-luvulla) keltainen vauvana, niin minulla ei ollut lainkaan keltaisuutta.
Ja oli miten oli, niin eihän se keltaisuus kai nykypäivän Suomessa ole vaarallista, enemmänkin ikävää.
Muokkaus: huomasinkin ettet ole niinkään huolissasi vaan harmissasi. Eli ignore tuo viimeinen lause.
No kyllä mä huolissanikin olen. Pelkään sitä verensiirtoa.![]()
Muistan kun oman lapsen kohdalla v. 2005 saatiin sairaalasta lappu, jossa kerrottiin tästä ja siinä mainittiin että verensiirto voi olla edessä, jos arvot eivät laske. Kun kyselin lääkäreiltä asiasta, niin kuulin että sitä ei tehdä enää nykyään ollenkaan. Tämä siis Jorvissa kuultua. Ihmeteltiin siinä sitten, että miksi ihmeessä se edelleen mainitaan asiasta jaettavissa lapuissa...
Oma poika oli kahteen otteeseen tuplavalohoidossa eli pääsi jo kotiinkin, mutta joutui takaisin. Pari viikkoa meni kokonaisuudessaan. Sisaruksia ei ole, joten en osaa sanoa. Poika syntyi 36+2. Itsekin olen syntynyt keltaisena.