Onko täällä paljon muitakin, joilla ei ole minkäännäköistä "turvaverkkoa" ympärillänsä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Lasten molemmat isovanhemmat asuu n. kilometrin säteellä, ettei meillä ainakaan välimatkasta johdu, ettei lapsenlapsi kiinnosta.

Ehkä niitä tympii kun monia isiäkin siinä mukana ja niiden vanhemmat. Sekalaista.
 
Turvaverkkoa ja turvaverkkoa. Lapsille kyllä aina välillä hoitajan saa, se ei ole ongelma. Oma ongelmani on ehkä enempi lähinnä oma yksinäisyys. Ois kiva kun ois enemmän ystäviä joille voisi puhua ihan oikeista asioista. Siis jakaa sydäntä ja keskustella.
Vanhat kaverit asuu ties missä ja kun valtaosa on lapsettomia miehiä niin ei niitä aina naiselliset ja äidilliset murheet kiinnosta. Tai sit ne ei ymmärrä. Mieskin on kuin peruna joka sulkeutuu kun sille yrittää liiaksi puhua. Vaikka ihmisiä on ympärillä niin olen erittäin yksinäinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja taasko sä jäit yksinhuoltajaksi??

Häh?

Kyllä mun mies kuuluu mun turvaverkkoon. Eri asia toki jos sitä miestä ei ole..

Mutta mitä sä tarkoitit tolla että jäin TAAS yh:ksi?
Enkä mä nyt mun miesasioita kommentoi sen enempää.
Mulla on kuitenkin koko ajan toinen lapsista, en siis ole omaa aikaa saanut yhtään, mutta kyllä tää menettelee =)
Monet ihmettelee, miten jaksan hoitaa kolmannen lapsen, miksen jaksaisi?

Tästä voisi sitten käsittää sen, että kolmaskin on samalla miehelle, jos tukiverkkoa ei kerran löydy ollenkaan muttet ole toistamiseen yksinhuoltajaksi jäänyt. Millaisten paskojen kanssa te lapsia teette kun eivät lapsia ota?

Et sä voi käsittää tosta yhtään mitään, mä en vaan kommentoi mun miesjuttuihin enää täällä, eikö se mene kaaliin!!
Turha udella yhtään tietoa kuka tämän lapsen isä on, kun en tule ikinä sitä teille kertomaan!
Okei, se on Kekkosen.

Mitä hemmettiä sä mulle huudat? :D
Jos sulla ei ole minkäänlaista tukiverkkoa ja toinen lapsi aina sulla eikä yhtään omaa aikaa niin ei ole kovin vaikeaa päätellä, että kuvioissa on paska mies tai ei ollenkaan. Pidä turpa kiinni, jos et halua ihmisten mitään tajuavan.

Näin juuri, eli sä et tiedä mun tilannetta ollenkaan.
Mä vaan kysyin, että löytyykö täältä muitakin tukiverkottomia, en sitä olenko yh vai en :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sekapoppoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Lasten molemmat isovanhemmat asuu n. kilometrin säteellä, ettei meillä ainakaan välimatkasta johdu, ettei lapsenlapsi kiinnosta.

Ehkä niitä tympii kun monia isiäkin siinä mukana ja niiden vanhemmat. Sekalaista.

Jaa, tälläistä se on ollut siitä asti kun lapset on tulleet :laugh: :laugh: :laugh:
Montas isiä täällä pyörii, tahtoo tietää B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Näin juuri, eli sä et tiedä mun tilannetta ollenkaan.
Mä vaan kysyin, että löytyykö täältä muitakin tukiverkottomia, en sitä olenko yh vai en :D

Sulla ei taida olla edes käsitystä millainen on normaali ja jopa hyvä suhde. Jos et ikinä saa yhtään omaa aikaa eikä edes mies kuulu turvaverkkoon niin turha sun on koittaa uskotella, että asiat ovatkin toisin. Minä elän loistavassa parisuhteessa ja saan vierestä katsoa millaisiin paskoihin suhteisiin ihmiset oikein jäävät ja tekevät vielä lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Viime vuoden jälkeen mun elämässä on tapahtunut paljon positiivia juttuja, harmiksenne en voi niitä tänne kertoa :heart:

Jos sä olet tyytyväinen siihen, että sulla on mies muttet ikinä saa omaa aikaa niin mikäs siinä :flower:
Itse en moiseen tyytyisi ikinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Meijän murulla ei ole isovanhempia, mulla ja miehellä kummallaki vanhemmat jo mullan alla. Minun pikkusisko on hätätilanteessa sitä hoitanu, sillon ko olin ite sairaalassa ja mies kävi minua sielä kattomassa. Sen kummempia ei ole. Uskoisin kyllä että kunhan tuo neiti kasvaa niin varmaan löytyy apua naapurista veljeltäki, sillä vaan on kokopäivänen työ navetan ja viljelysten kanssa ja omatki lapset. Mut hyvin on pärjätty.

Sähän oot itse sanonut että olette lapsen kanssa veljelläsi jatkuvasti. Vai onko teidän mielestä turvaverkko vain ja ainoastaan se, joka hoitaa lapsia?

Olen siellä sillon ko mies on töissä. Ja veli on siinä sellanen hätäapu, että jos vaikka sattuis että saan jonku sairaskohtauksen tms, ei vauva jää yksin. Harvemmin on edes sisällä talossa, mie olen siellä oman vauvan ja veljen lasten kans jotka on ohjeistettu soittamaan isällensä jos jotaki sattuu. Ehkä se jonkulainen turvaverkko on juu...

kuulostaa ettet arvosta turvaverkkoasi? kertomasi perusteella tuo todellakin kuulostaa turvaverkolta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Viime vuoden jälkeen mun elämässä on tapahtunut paljon positiivia juttuja, harmiksenne en voi niitä tänne kertoa :heart:

Jos sä olet tyytyväinen siihen, että sulla on mies muttet ikinä saa omaa aikaa niin mikäs siinä :flower:
Itse en moiseen tyytyisi ikinä.

Ei mulla ole mitään miestä.
 
ei ole koskaan ollut ja kyllä on ollut rasaksta hoitaa kaikki itse. nyt sitten erottiin miehen kanssa, kun voimat ei riitä kuin olemiseen.

kaupan seinältä palkkasin tytön hoitamaan lapsia, että pääsen vanhempainiltaan. no, taitaapi jäädä käymättä tulevina vuosina noissakin.

yhteiskuntaa ei kiinnosta pätkääkään, kun vakityössä oleva ns. kunniallinen ihminen on turvaverkoton tai yh. mistään ei ole apua tullut. tässä saa ihan vapaasti tehdä mitä tahansa siihen pisteeseen asti, kun jättää lapset yöksi kotiin ja lähtee baariin. se on ainoa keino saada apua. vielä en ole kokeillut mutta voihan sekin päivä tulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ei ole koskaan ollut ja kyllä on ollut rasaksta hoitaa kaikki itse. nyt sitten erottiin miehen kanssa, kun voimat ei riitä kuin olemiseen.

kaupan seinältä palkkasin tytön hoitamaan lapsia, että pääsen vanhempainiltaan. no, taitaapi jäädä käymättä tulevina vuosina noissakin.

yhteiskuntaa ei kiinnosta pätkääkään, kun vakityössä oleva ns. kunniallinen ihminen on turvaverkoton tai yh. mistään ei ole apua tullut. tässä saa ihan vapaasti tehdä mitä tahansa siihen pisteeseen asti, kun jättää lapset yöksi kotiin ja lähtee baariin. se on ainoa keino saada apua. vielä en ole kokeillut mutta voihan sekin päivä tulla.

Mä en ikinä tule tollaista tekemään, tosin ei mua baarit paljon kiinnostakaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ei ole koskaan ollut ja kyllä on ollut rasaksta hoitaa kaikki itse. nyt sitten erottiin miehen kanssa, kun voimat ei riitä kuin olemiseen.

kaupan seinältä palkkasin tytön hoitamaan lapsia, että pääsen vanhempainiltaan. no, taitaapi jäädä käymättä tulevina vuosina noissakin.

yhteiskuntaa ei kiinnosta pätkääkään, kun vakityössä oleva ns. kunniallinen ihminen on turvaverkoton tai yh. mistään ei ole apua tullut. tässä saa ihan vapaasti tehdä mitä tahansa siihen pisteeseen asti, kun jättää lapset yöksi kotiin ja lähtee baariin. se on ainoa keino saada apua. vielä en ole kokeillut mutta voihan sekin päivä tulla.

ei pidä paikkaansa, esim. tukiperhe on mahdollista saada, jolloin lapset on esim. kerran kuukaudessa viikonlopun tukiperheessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Viime vuoden jälkeen mun elämässä on tapahtunut paljon positiivia juttuja, harmiksenne en voi niitä tänne kertoa :heart:

No voithan jotain kertoa, ei tarvi mitään lasten isään/isiin liittyvää kertoa, mutta noin muuten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hello:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Viime vuoden jälkeen mun elämässä on tapahtunut paljon positiivia juttuja, harmiksenne en voi niitä tänne kertoa :heart:

No voithan jotain kertoa, ei tarvi mitään lasten isään/isiin liittyvää kertoa, mutta noin muuten.

En mä viitti, vaikka kertoisin mitä hyviä juttuja niin joku tulee siihen ilkkumaan.
 
Täällä yksi perhe ilmaan tukiverkkoja. Erinäisistä syistä johtuen välit isovanhempiin etäiset ja asuvatkin kaukana. Eivät olekoskaan hoitaneet lapsiamme tai muuten auttaneet. Eipä olla sitten muitakaan verkostoja onnistuttu hankkimaan=( JOtenkin vaan meillä ole sellaisia kavereita tai naapureita, joiden kanssa oltaisiin niin läheisiä, että hoitaisivat lapsiamme esim. kauppareissun ajan. Vanhin lapsistamme 6-vuotias, muut 4 ja 2. Ovat kilttejä, ihania. Ei olla koskaan käyty kahdestaan missään miehen kanssa esikoisen syntymän jälkeen. Olen kateellinen niille, joilla tukiverkkoja on.
 
etkö sä oo jo juhannukseks varannu jonku mökin minne lähet palstalaisen kanssa? jouluna jo olit varaamassa :laugh: sulle on sit jotain tapahtunut,kun ei bilettäminen enää kiinnosta.. ennen,ku aloit vanea venaamaan ni olit kyllä aikamoinen bilehile mitä oon palstalta lukenut :saint.
 
Alkuperäinen kirjoittaja b:
etkö sä oo jo juhannukseks varannu jonku mökin minne lähet palstalaisen kanssa? jouluna jo olit varaamassa :laugh: sulle on sit jotain tapahtunut,kun ei bilettäminen enää kiinnosta.. ennen,ku aloit vanea venaamaan ni olit kyllä aikamoinen bilehile mitä oon palstalta lukenut :saint.

Kyllä mua halutti silloin erittäin paljon itsekin päästä radalle, kun silloinen mies oli koko ajan jossain bilettämässä.
Nyt kun mun ei tarvitse enää katsoa sitä bilettämistä, niin ei mun tee mieli minnee lähteäkään.
Pois silmistä, pois mielestä, sellainen sanonta sattuu olemaan, tiedätkös? :saint:
Ja se mökkijuttu on peruttu jo aikoja sitten.
 

Yhteistyössä