Kyllä voi vituttaa tuo lasten jatkuva kiukuttelu!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt äiti

Vieras
Yliväsynyt 3-vuotias jota ei voi vielä yöunillekaan laittaa itkee joka ainoasta asiasta. Tiedän, että ymmärtää pitäisi, mutta kun itsekin on vain ihminen ja joskus olisi kiva olla hetki rauhassa :(

Voi huokaisun huokaisu, miten te jaksatte joilla on enemmän noita lapsia??
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
tiedän tilanteen, tunnen tapauksen.
Nukkuuko päikkärit?
Meillä vähän alle 3 v ei nukkunut tänään ja on nukkunut jo vartin yöunia.

Ei ole tänään nukkunut, aihetta kyllä olisi ollut, ikää on 3,5v ja päikkärit tulevat tosi tarpeeseen, mutta eivät joka päivä onnistu.
 
Meillä kanssa päikkärit päivän pelastus.
Mulla kanssa ei meinaa taas huumori riittää kun sotkee ja kiukkuaa koko ajan(vajaa 3v poika) ja kiusaa siskoaan(vajaa 1v)
Nää ukon iltavuorot on niiiiin kökköjä toisinaan

Jaksamista muille väsyille vanhemmille ja pikku äkäpusseille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
tiedän tilanteen, tunnen tapauksen.
Nukkuuko päikkärit?
Meillä vähän alle 3 v ei nukkunut tänään ja on nukkunut jo vartin yöunia.

Ei ole tänään nukkunut, aihetta kyllä olisi ollut, ikää on 3,5v ja päikkärit tulevat tosi tarpeeseen, mutta eivät joka päivä onnistu.

Samassa veneessä ollaan, jaksamista.....
 

Yhteistyössä