Miten te jaksatte, jos joskus ajattelette, että olisi edes hetken kiva olla ilman lapsia?
Mä olen niin asennoitunut jo tilanteeseeni, ettei se enää häiritse =)
Mä olen niin asennoitunut jo tilanteeseeni, ettei se enää häiritse =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MUN:henkireikä on puhelin. Eli ymmärrän kysymyksesi niin, ettei ole käytännön fyysistä turvaverkkoa ympärillä, meillä siis välimatkojen takia. Jaksan kun on äiti joka jaksaa kuunnella puhelimessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Lasten molemmat isovanhemmat asuu n. kilometrin säteellä, ettei meillä ainakaan välimatkasta johdu, ettei lapsenlapsi kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Lasten molemmat isovanhemmat asuu n. kilometrin säteellä, ettei meillä ainakaan välimatkasta johdu, ettei lapsenlapsi kiinnosta.
Meillä myös mummo asuu ihan tossa lähellä, mut ei vaan kiinnosta. Tai no se ottais mielellään mun isompia lapsia 15 ja 16v yökylään mut ne ei enää halua, pieniä ei jaksa ollenkaan 3v ja 6v .
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja taasko sä jäit yksinhuoltajaksi??
Häh?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Meijän murulla ei ole isovanhempia, mulla ja miehellä kummallaki vanhemmat jo mullan alla. Minun pikkusisko on hätätilanteessa sitä hoitanu, sillon ko olin ite sairaalassa ja mies kävi minua sielä kattomassa. Sen kummempia ei ole. Uskoisin kyllä että kunhan tuo neiti kasvaa niin varmaan löytyy apua naapurista veljeltäki, sillä vaan on kokopäivänen työ navetan ja viljelysten kanssa ja omatki lapset. Mut hyvin on pärjätty.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Lasten molemmat isovanhemmat asuu n. kilometrin säteellä, ettei meillä ainakaan välimatkasta johdu, ettei lapsenlapsi kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja taasko sä jäit yksinhuoltajaksi??
Häh?
Kyllä mun mies kuuluu mun turvaverkkoon. Eri asia toki jos sitä miestä ei ole..
Alkuperäinen kirjoittaja oo:Eikös sun mies muka ollenkaan pidä teidän lapsianne luonaan? Vaikea uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja taasko sä jäit yksinhuoltajaksi??
Häh?
Kyllä mun mies kuuluu mun turvaverkkoon. Eri asia toki jos sitä miestä ei ole..
Mutta mitä sä tarkoitit tolla että jäin TAAS yh:ksi?
Enkä mä nyt mun miesasioita kommentoi sen enempää.
Mulla on kuitenkin koko ajan toinen lapsista, en siis ole omaa aikaa saanut yhtään, mutta kyllä tää menettelee =)
Monet ihmettelee, miten jaksan hoitaa kolmannen lapsen, miksen jaksaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Meijän murulla ei ole isovanhempia, mulla ja miehellä kummallaki vanhemmat jo mullan alla. Minun pikkusisko on hätätilanteessa sitä hoitanu, sillon ko olin ite sairaalassa ja mies kävi minua sielä kattomassa. Sen kummempia ei ole. Uskoisin kyllä että kunhan tuo neiti kasvaa niin varmaan löytyy apua naapurista veljeltäki, sillä vaan on kokopäivänen työ navetan ja viljelysten kanssa ja omatki lapset. Mut hyvin on pärjätty.
Sähän oot itse sanonut että olette lapsen kanssa veljelläsi jatkuvasti. Vai onko teidän mielestä turvaverkko vain ja ainoastaan se, joka hoitaa lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja taasko sä jäit yksinhuoltajaksi??
Häh?
Kyllä mun mies kuuluu mun turvaverkkoon. Eri asia toki jos sitä miestä ei ole..
Mutta mitä sä tarkoitit tolla että jäin TAAS yh:ksi?
Enkä mä nyt mun miesasioita kommentoi sen enempää.
Mulla on kuitenkin koko ajan toinen lapsista, en siis ole omaa aikaa saanut yhtään, mutta kyllä tää menettelee =)
Monet ihmettelee, miten jaksan hoitaa kolmannen lapsen, miksen jaksaisi?
Tästä voisi sitten käsittää sen, että kolmaskin on samalla miehelle, jos tukiverkkoa ei kerran löydy ollenkaan muttet ole toistamiseen yksinhuoltajaksi jäänyt. Millaisten paskojen kanssa te lapsia teette kun eivät lapsia ota?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja taasko sä jäit yksinhuoltajaksi??
Häh?
Kyllä mun mies kuuluu mun turvaverkkoon. Eri asia toki jos sitä miestä ei ole..
Mutta mitä sä tarkoitit tolla että jäin TAAS yh:ksi?
Enkä mä nyt mun miesasioita kommentoi sen enempää.
Mulla on kuitenkin koko ajan toinen lapsista, en siis ole omaa aikaa saanut yhtään, mutta kyllä tää menettelee =)
Monet ihmettelee, miten jaksan hoitaa kolmannen lapsen, miksen jaksaisi?
Tästä voisi sitten käsittää sen, että kolmaskin on samalla miehelle, jos tukiverkkoa ei kerran löydy ollenkaan muttet ole toistamiseen yksinhuoltajaksi jäänyt. Millaisten paskojen kanssa te lapsia teette kun eivät lapsia ota?
Et sä voi käsittää tosta yhtään mitään, mä en vaan kommentoi mun miesjuttuihin enää täällä, eikö se mene kaaliin!!
Turha udella yhtään tietoa kuka tämän lapsen isä on, kun en tule ikinä sitä teille kertomaan!
Okei, se on Kekkosen.